شرکت در بخش عکس جشنواره و نمایشگاه

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص نحوه شرکت عکاسان محترم در دو بخش جشنواره و نمایشگاه مطبوعات توضیحاتی ارائه داد .
در این اطلاعیه گفته شده است با توجه به پرسش هایی که در خصوص نحوه مشارکت عکاسان محترم در نمایشگاه و جشنواره مطبوعات لازم است توضیح داده شود ؛ امسال عکاسان فعال در رسانه ها ، به روال معمول سنواتی می توانند آثار خود را جهت شرکت در بخش مسابقه جشنواره مطبوعات ارسال نمایند و از طرفی آنان می توانند همان آثار را برای شرکت در بخش نمایشگاه عکس که قرار است در حاشیه برگزاری شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مطبوعات بر پا شود ، ارسال نمایند .

بنا به این اطلاعیه ، قرار است برای صاحبان آثار برگزیده بخش نمایشگاه عکس ، جوایزی طی مراسمی که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات تشکیل می شود ، اعطا گردد . اما جوایز مربوط به صاحبان آثار برگزیده بخش عکس جشنواره و در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات که هر ساله با حضور قاطبه جامعه رسانه ای برگزار می شود ، اعطا خواهد شد .
در این اطلاعیه تاکید شده است ، عکس های ارسال شده جهت شرکت در نمایشگاه عکس دارای بازه زمانی مشخصی نیستند ولی عکس های ارسالی برای بخش مسابقه جشنواره باید در فاصله زمانی فروردین ماه ۱۳۸۷ تا اسفند ماه ۱۳۸۷ در مطبوعات سراسری و محلی به چاپ رسیده و یا در خبرگزاری ها و سایت ها درج شده باشند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.