“از دویدن تا خزیدن” در خراسان جنوبی

 به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه عکسی با عنوان “از دویدن تا خزیدن” افتتاح شد. 
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاحیه این نمایشگاه هدف از برگزاری آن را گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و آگاه سازی بیش از پیش جوانان و خانواده ها با این پدیده شوم و خانمان سوز اجتماعی عنوان کرد.
سرهنگ حمید شرفی اضافه کرد: ‌آنچه که امروز باید جوانان عزیز که سرمایه واقعی جامعه بشریت هستند بدانند خطر مرگبار اعتیاد است که هرروزه با نامهای مختلف در بین جامعه رواج می یابد و همه چیز و هستی آنها را فنا می سازد.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه سی دی هایی در خصوص مواد مخدر با عناوین نرم افزار الکترونیکی کتاب های بهداشتی، ۲۶ ساعت سخنرانی پیرامون مهارت های زندگی و پمفلتهایی با عناوین اکستازی، ‌الکل، ‌کراک، حشیش،‌ مسابقه دانشنامه اعتیاد و … در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: نمایشگاه از دویدن تا خزیدن با ۷۰ قطعه عکس از زندگی واقعی معتادین با مواد مخدر به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.
این نمایشگاه از سوی کانون پیشگامان سلامت و کانون دانشجویان و دانش آموختگان، دو سمن(NGO) وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی برگزار شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.