برگزاری کارگاه آموزش مالتی مدیا از سوی دوربین.نت

آژانس عکس خبری ایران ، دوربین.نت، کارگاه یکروزه ی آموزش ساخت گزارش های تصویری مالتی مدیا را در تاریخ ۱۴ شهریور ماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دوربین.نت در این کارگاه که سعید کیایی و سبحان محمدیان ارائه ی آن را بر عهده دارند مباحث مورد آموزش در سه بخش “ویرایش و آماده سازی تصویر” ، ” ضبط ، ویرایش و آماده سازی صوت ” و ” مونتاژ و ذخیره ی فایل مناسب جهت انتشار در محیط مجازی ” تدریس خواهد شد.

از جمله نرم افزار هایی که در این کارگاه پیرامون آنها بحث و تبادل نظر خواهد شد می توان به Adobe Photoshop , Picasa , Adobe Photoshop Lightroom , Digital Photo Professional در بخش عکس ، Adobe Audition , Sound Forge , Nuendo در بخش صوت و Adobe After Effect , Adobe Premiere , Windows Movie Maker , Photo to DVD\VCD\Movie , SoundSlides در بخش مونتاژ و گرفتن خروجی اشاره کرد.

آخرین مهلت ثبت نام جهت شرکت در این کارگاه روز سه شنبه ۹ شهریور ماه است و کارت شرکت در کارگاه نیز یک روز قبل از برگزاری در محل دفتر دوربین.نت توزیع خواهد شد.

هزینه ی شرکت در این کارگاه برای اعضای سایت و دوونات دووربین.نت ۱۰ هزار تومان و برای سایرین ۲۰ هزار تومان خواهد بود ، شرکت در این کارگاه برای اعضای کلوپ دوربین.نت رایگان است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارگاه و آگاهی در مورد نحوه ی ثبت نام  به آدرس سایت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.