ویژه برنامه های دوربین.نت در ماه مبارک رمضان

تیم دوربین.نت برنامه های ویژه ای را برای ماه مبارک رمضان امسال در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دوربین.نت اهم برنامه های متنوعی که در این ماه برای اعضا و مخاطبین در نظر گرفته شده بدین شرح است :

مراسم افطاری دوربین.نت مانند سنوات گذشته در دهه ی اول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که زمان و مکان برگزاری این گردهمایی آیینی از طریق سایت، ایمیل و پیام کوتاه به کلیه دوستان اعلام خواهد شد.

بخش گزارش تصویری و خبرهای دنیای عکاسی همانند گذشته به روز خواهد شد و علاوه بر آن، بخش دوونات ، یکی از مخاطب پسند ترین بخش های دوربین.نت ، با ارائه ی امکانات  جذابی نظیر امکان ارسال عکس از تلفن همراه و گزارش لحظه به لحظه از اتفاقات مهم روزمره همانند گذشته در دسترس کاربران خواهد بود.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بخش مالتی مدیای دوربین.نت نیز فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و از این پس تمامی عکاسان محترم می توانند گزارش های تصویری خود را به صورت یک فایل مالتی مدیا با فرمت FLV به آدرس doorbin.net@gmail.com ارسال کنند تا بلافاصله توسط تیم سایت در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

در همین زمینه با هماهنگی های به عمل آمده،  کارگاه مالتی مدیا توسط دوربین.نت در دهه ی سوم ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که جزییات این کارگاه و نحوه ی ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

نشریه ی کاغذ باتله که پیش از این به صورت ماهنامه در اختیار اعضا قرار می گرفت با تلاش تیم تحریریه ی دوربین.نت از این پس به صورت هفته نامه در اختیار اعضا و عکاسان محترم قرار خواهد گرفت که این امر در دهه ی دوم ماه مبارک رمضان تحقق خواهد یافت .

اما در کنار تمامی این بخشها یکی از فعالترین بخشهای دوربین.نت یعنی بخش تور نیز در ماه مبارک رمضان فعال خواهد بود ، تورهای یکروزه ی زیارتی با توجه به محدودیت های سفر در این ماه مد نظر قرار گرفته است که اولین آنها تور افطار در جوار حرم حضرت عبد العظیم حسنی خواهد بود .

برنامه های دیگری نیز توسط مدیریت دوربین.نت برای این ماه عزیز در نظر گرفته شده است که هر کدام پس از نهایی شدن، به اطلاع همراهان دوربین.نت خواهد رسید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.