گشایش نمایشگاه و رونمایی از کتاب عکس مهدی حسینی با موضوع اچ.آی.وی

گشایش نمایشگاه و رونمائی از کتاب عکس مهدی حسینی  با موضوع  بیماران مبتلا به اچ. آی.وی در ایران،مصادف با روزجهانی ایدز در روز جمعه، هفتم آذر ماه هزار و سیصد نود و نه در گالری مجازی دوربین.نت ساعت ۱۶ به آدرس سایت doorbin.net/gallery برگزار می گردد

حسینی در بخشی از بیانیه خود اشاره داشته; تفاوتی با هم نداریم؛ اگر از این زاویه نگاه کنیم که تمامی ما مبتلا به ویروس‌هایی شناخته شده یا ناشناخته‌ هستیم، اهمیت این امر بیشتر نیز خواهد شد. که یکی از آنها ویروس ها نقص‌ایمنیاست. ویروسی که تغییرات بسیاری را در جریان روابط اجتماعی افراد به وجود خواهد آورد. مردان و زنانی که در جریان ارتباط با یکدیگر مبتلا به بیماری می‌شوند و شاید کودکانی که از نوزادی و از بدو تولد، درگیر این ویروس شده اند. همگی در مراحل مختلف مبارزه با این ویروس نقص‌ایمنی مواجه هستند.
افراد مبتلا به ویروس نقص ایمنی به‌طوری است که آن‌ها به مرور از جامعه پیرامونی خود طرد شده و در تعامل‌های روزانه خود با مشکلاتی روبه رو می‌شوند. از این روNGO ها و مراکزی برای همراهی آنان به اشکال مختلف سامان گرفته است.

این نمایشگاه با تعداد ۵۰ فریم عکس از زندگی متنوعی از این عزیزان به نمایش در خواهد آمد و در آخر گالری مجازی کتاب داستان نیست به صورت فایل ای بوک در دو فرمت لی اوت موبایل و فایل اصلی قابل دانلود خواهد بود.

گالری مجازی دوربین.نت
doorbin.net/gallery

۱ یک نظر

  1. سبد حسن موسوی چلک

    با سلام و سپاس از تلاش شما.
    ارادتمند موسوی چلک مددکار اجتماعی