- آخرین اخبار، نمايشگاه

شرایط،فصل چهارم پروژه روزمرگی های معاصر در گالری باروک

“روزمرگی‎های معاصر” پروژه هنری دنباله داریست به نمایشگاه‌گردانی علی میراسماعیلی که تاکنون سه فصل آن با عناوین«کجواج ها»،«فراموشی»و«خودردیابی» به نمایش در آمده و نمایشگاه فصل چهارم این پروژه با عنوان «شرایط» با شرکت ۱۴ هنرمند که اغلب آثارشان بصورت عکس، چیدمان و ویدئو آرت ارائه شده است، روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در گالری باروک افتتاح می شود. پس از انتشار فراخوان و دریافت و بررسی پروپوزال ها توسط هیات انتخاب، هنرمندان منتخب برای شرکت در این فصل نیز مانند روال فصول قبلی پروژه در فرآیند تولید آثار خود، بدون وابستگی به هر کدام از سبک‎ها یا شیوه‌های تولید اثر هنری، با رویکردی بینارشته‎ای سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند.

علی میراسماعیلی نمایشگاه‎گردان این پروژه در بیانیه نمایشگاه می‎نویسد:

در زندگیِ انسانِ معاصر «شرایط» نقش تعیین‌ کننده‌ای پیدا کرده است. از سویی شرایطِ حاضر موجد کنش و واکنش‌های نامتعارف و غیرقابل پیش‌بینی او نسبت به قبل شده است و از دیگر سو شرایط، روزمرگی‌های جدیدی را تولید نموده که با تجربیات زیستی پیش از این قابل فهم نیست اما منجر به بازتولید انسانی شده که مانند یک چرخه، خود در به وجود آمدن «شرایط» نقش دارد.

هنرمندان حاضر در این فصل عبارتند از نگار ابوالقاسم، آزاده اکبری، هستی ‎حاجی‎ابوالحسن، مهدیه سلطانی، معصومه شصتی، مهسا شهپرنیا، ماه‎نو شیرزاد، فاطمه طاهری، زهرا فرهودی،ملیحه قره‎چلو، مستانه کچلو،سیدمحمد مروج،هیراد مصطفوی و کاوه ناصری‎زاده.

«شرایط» روز جمعه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۴ عصر در گالری باروک افتتاح شده و نمایشگاه تا چهارشنبه ۳۰ بهمن ادامه دارد.

گالری باروک در خیابان شریعتی،بالاتر از پل صدر،پلاک ۱۷۳۶ واقع شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دیگر فصل‎های پروژه روزمرگی‎های معاصر و همچنین اطلاع از فراخوان‎های فصول بعدی ، از صفحه این پروژه در شبکه اجتماعی اینستاگرام بازدید فرمایید:

https://www.instagram.com/contemporary.routines.project

یک دیدگاه در ”شرایط،فصل چهارم پروژه روزمرگی های معاصر در گالری باروک

  1. در عکسها با استیتمنت ها همخوانی نداشت. کل پروژه با بیانیه گردآورنده ارتباطی نداشت. کنار هم قرار دادن اشکال مختلفی از ارائه در یک فضا به بزرگی گالری باروک چه هدفی داشت؟! آیا نمایشگاه گردان با چرخیدن دوره های مختلف این پروژه به ظاهر دنباله دار که از نظر من هیچ سر و ته و وسطی نداره میخواد دامنه ارتباط خودش رو گسترش بده؟ چرا عادت کردیم به اسم های عجیب غریب و کارهای عجیب غریب تر؟ هرچی نامفهوم تر باشه هنرمندانه تره؟! با مخاطب بازی کردن و اینتراکت گرفتن ازش نوعی سرگرمیه یا حرفی داره؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *