مهلت ثبت‌نام «تصویر سال» تمدید شد

مهلت شرکت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، تا چهارم بهمن‌ و بخش ویژه‌ی «چهل سال، تهران» تا نیمه‌ی بهمن‌ماه سال‌جاری تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه تصویر سال، تصمیم به تمدید ثبت‌نام در سایت تصویر، به‌دلیل شرایط ویژه فضای مجازی در روزهای اخیر و به درخواست شماری از همراهان همیشگی تصویر سال که تاکنون فرصت ثبت‌نام پیدا نکرده‌اند، صورت گرفته است.

هنرمندان علاقمند به شرکت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال در بخش‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و جشنواره فیلم تصویر تا پایان روز چهارم بهمن ماه ۱۳۹۸ می‌توانند با ثبت‌نام در سایت تصویر آثارشان را بارگذاری کنند.

در بخش ویژه «چهل سال، تهران» نیز از آنجا که آثار نمایشگاهی این بخش قرار است فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود، استثنائا مهلت ارسال آثار عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

هفدهمین دوره‌ی نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دوم تا بیست‌‌وسوم اسفندماه ۱۳۹۸ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم، در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

بخش ویژه هفدهمین دوره‌ی نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با عنوان «چهل سال، تهران» که با حمایت و همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می‌شود، دربر گیرنده آثار تجسمی هنرمندان سراسر کشور از شهر تهران در طی چهل سال گذشته (۱۳۵۷-۱۳۹۸) به‌همراه فیلم‌های مستندی که درباره شهر تهران و یا با محوریت مکانی شهر تهران ساخته شده‌اند، خواهد بود.

هنرمندان علاقمند به شرکت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال می‌بایست از طریق ثبت نام و آپلود در سایت تصویر به ادرس www.tassvir.com اقدام کنند.

دبیرخانه تصویر سال واقع در تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبه‌روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاک ۲۴، طبقه چهارم، تنها آثار بخش جشنواره فیلم تصویر را به‌‌صورت دی‌وی‌دی می‌پذیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.