اعلام نتایج سومین مسابقه عکس یلدا

 

نتایج سومین مسابقه عکس آیین یلدا و بخش جنبی نقاشی یلدایی کودکان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی مسابقه، سومین مسابقه عکس یلدا، با پایان یافتن داوری این مسابقه منطبق با تقویم اعلام شده، نتایج سومین مسابقه عکس آیین یلدا در دو محور «یلدا در شهر» و «یلدا در خانه» و بخش جنبی نقاشی یلدایی کودکان اعلام شد.

پس از اعلام فراخوان و پایان مهلت مقرر ارسال آثار به سومین مسابقه عکس از آیین یلدا و همچنین مسابقه نقاشی یلدا، در مجموع ۹۴۳ اثر به دبیرخانه این مسابقات ارسال شد که عکس‌ها توسط هیات داوری متشکل از حسن غفاری، بابک برزویه و آی‌تای شکیبافر و نقاشی کودکان توسط فاطمه لطیفی، سمیرا خانزادی و فاطمه جباری داوری شدند.

بر این اساس، شش هنرمند برگزیده مسابقه عکاسی «یلدا در شهر» و «یلدا در خانه» طی مراسم گشایش نمایشگاه این رویداد معرفی و تقدیر خواهند شد.

این گزارش حاکی است بنابر رای داوران، اسامی عکاسان آثار راه یافته به نمایشگاه سومین مسابقه عکاسی یلدا به تفکیک محورها و نقاشی کودکان به شرح زیر است:

عکاسی یلدا در خانه:

هادی دهقان پور (۲عکس)، امیر عنایتی، جمشید فرجوند (۲ عکس)، راحله حصاری، مهدی ایمانی (۲ عکس)، سیدرضا مهری، فاطمه سلجوقی، زهرا استادرضا، شریفه علی آبادی، بهرام بیات، داوود کهن ترابی، سیدجواد میرحسینی، سمانه شیرازی، داوود ایزدپناه، الهام توماری، ابراهیم علی پور و میلاد فلاحی اسامی راه یافتگان به نمایشگاه در بخش «یلدا در خانه» هستند.

عکاسی یلدا در شهر:

هادی دهقان پور، محمد آهنگر، امیر عنایتی، علیرضا رجایی، مهدی کرمی، سید سجاد موسوی، مهدی ایمانی، حسین خدیمی و سمانه شیرازی اسامی راه یافتگان به نمایشگاه در بخش «یلدا در شهر» هستند.

دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی با حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران، سومین مسابقه عکس‌ یلدا را به دبیری محمدصالح حجت الاسلامی برگزار کرد.

این مسابقات از سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و تاکنون برگزاری ۱۷ مسابقه ملی با موضوعات نوروز، رمضان، محرم و یلدا را در کارنامه خود دارد.

زمان و محل برگزاری نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.