خودردیابی،فصل سوم پوژه روزمرگیهای معاصر در گالری سایه

“روزمرگی‎های معاصر” پروژه هنری دنباله داریست به نمایشگاه‌گردانی علی میراسماعیلی که تاکنون دو فصل آن با عناوین«کجواج ها» و «فراموشی» به نمایش در آمده و نمایشگاه فصل سوم این پروژه با عنوان «خودردیابی» با شرکت ۹ هنرمند که اغلب آثارشان بصورت عکس و چیدمان ارایه شده، روز جمعه ۲۱ تیرماه در گالری سایه افتتاح می شود. مانند روال فصول قبلی، هنرمندان منتخب برای شرکت در این فصل نیز بدون وابستگی به هر کدام از سبک‎ها یا شیوه‌های تولید اثر هنری، با رویکردی فرا‌رشته ای سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند.
علی میراسماعیلی نمایشگاه‎گردان این پروژه در بیانیه نمایشگاه می‎نویسد:
خود را دیدن به معنای مکاشفه خویشتن،پدیده ای نوظهور نیست اما اختلال و پریشانی انسان معاصر که ناشی از دیدن \خود ‎\در مرز میان خاطره،واقعیت و رویاست اورا بیش از هرزمان دیگری نسبت به شناخت هویت خویش به چالش کشیده است.خودردیابی به مواجه انسان معاصر با خویشتن در مسیر این شناخت می‎پردازد.
هنرمندان حاضر در این فصل عبارتند ازهستی ‎حاجی‎ابوالحسن، مرسا زینالی، معصومه شصتی،الهام شویکلو،مهسا شهپرنیا،ماه‎نو شیرزاد،مرضیه صادق‎محمدی،بنفشه عرشی و الهام مرادی .

افتتاحیه نمایشگاه «خودردیابی» روز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۵ عصر در گالری سایه می باشد و نمایشگاه تا۲۶ تیر ادامه دارد.
گالری سایه در خیابان کریمخان،خیابان سنایی،خیابان سیزدهم،پلاک ۲۱ قرار دارد.
همچنین پس از انتشار فراخوان و بررسی پروپوزال های دریافتی و انتخاب هنرمندان، کار بر روی « شرایط » به عنوان فصل چهارم پروژه روزمرگی‎های معاصر به مراحل پایانی نزدیک شده و این فصل از پروژه زمستان امسال به نمایش در می آید.برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دیگر فصل های پروژه روزمرگی‎های معاصر و همچنین اطلاع از فراخوان فصل پنجم با موضوع خلا، از صفحه این پروژه در شبکه اجتماعی اینستاگرام بازدید فرمایید:
https://www.instagram.com/contemporary.routines.project

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.