اعلام نتایج مرحله اول گرنت عکاسی علی هویسی

با پایان یافتن زمان مهلت ثبت نام در سومین دوره گرنت عکاسی علی هویسی و شروع کار داوران این گرنت نتایج بررسی آثار رسیده به دبیرخانه مشخص شد.

طبق گزارش دبیرخانه گرنت عکاسی علی هویسی، هیات داوران سومین دوره این گرنت، آقایان مسعود رضایی، نوید ریحانی و امیرحسین کردونی، بعد از بررسی عکس ها و پروپوزال های رسیده ، ۷ نفر از شرکت کنندگان در بخش های زیر ۲۳ سال و بخش آزاد را شایسته انتخاب در مرحله اول دانستند.

کیانا اسماعیل‌وندی ، سیاوش انصافی، مریم نژاد صفاری، پردیس مرادی، مهنوش اورک، کاوه زهدی و محمدرضا صالحی ۷ منتخب مرحله اول از سومین دوره گرنت عکاسی علی هویسی هستند.

منتخبان مرحله اول لازم است برای تکمیل و بهبود پروژه ی خود تلاش کنند و موسسه فرهنگی هنری باغچه به عنوان برگزار کننده گرنت، بزودی برای ایشان نشست ویژه ای با حضور داوران گرنت برگزار خواهد کرد و ۷ برگزیده مرحله اول این امتیاز را خواهند داشت تا بصورت جداگانه با داوران صحبت کنند و از راهنمایی ها و آموزش های آنها بهره مند شوند.

سومین دوره گرنت عکاسی علی هویسی بیاد عکاس جوان خوزستانی، علی هویسی، توسط موسسه فرهنگی هنری باغچه در اهواز و با حمایت خانواده آن مرحوم برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.