نمایشگاه عکس باشگاه خبرنگاران، روز خبرنگار

نمایشگاه عکس عکاسان باشگاه خبرنگاران برگزار می شود.
نمایشگاه گروهی عکاسان باشگاه خبرنگاران،از ۱۷ مرداد در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
مسوول برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسان باشگاه خبرنگاران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:نمایشگاه گروهی از آثار عکاسان باشگاه خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار از هفدهم مرداد در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا می شود.
۹اظهارداشت:در این نمایشگاه بیش از یکصد قطعه عکس در ابعاد ۷۰×۵۰ با موضوعات مختلف در قالب عکس های مستند،‌اجتماعی و فجری به نمایش گذاشته می شود.
وی در مورد اهداف برگزاری این نمایشگاه گروهی ادامه داد:نمایشگاه گروهی عکاسان باشگاه خبرنگاران ،با هدف نمایش بخشی از رویدادهای سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی، علمی و ورزشی در کشور از نگاه دوربین این عکاسان است.
حقگو گفت:این نمایشگاه به پیشنهاد فرهنگسرای بهمن از هفدهم تا بیست و هشتم مرداد در این مرکز هنری برپا می شود.
مسوول برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در نمایشگاه گروهی عکاسان باشگاه خبرنگاران، آثار ۱۶ عکاس از جمله سیاوش ابراهیم زاده،احسان ترین پیشه،مصطفی حقگو،آزاد پیراینده،سروش سید جمالی ،سارا ساسانی،الهام بهمن آبادی، مجتبی عابدی،حسین ساکی،محمدعلی مریزاد،محمد حسین امامی،سمانه غلام نژاد،مرجان احمدی،فاطمه شعبانی جو،بهاره سیدی و مجتبی ستایش نیا به نمایش گذاشته می شود.
این عکاس خاطر نشان کرد:هنرمندان عکاس شرکت کننده در این نمایشگاه تا کنون نمایشگاه های گروهی و انفرادی فراوانی برگزار کرده اند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.