ورکشاپ حمید سوری در اهواز برگزار شد

ورکشاپ «استیتمنت هنرمند» با تدریس حمید سوری در اهواز برگزار شد.

ورکشاپ «استیتمنت هنرمند» با تدریس حمید سوری  و حضور ۶۰ تن از هنرجویان، هنرمندان و اساتید رشته های هنر برای اولین بار در خوزستان برگزار شد.

موسسه فرهنگی هنری باغچه برای اولین بار در خوزستان اقدام به برگزاری ورکشاپ «استیتمنت هنرمند» کرد و این ورکشاپ با استقبال زیادی همراه شد. حمید سوری در روز پنجشنبه ۲۹ آذر در شهر اهواز در مورد گزاره هنرمند، آموزه های خود را به مخاطبانش ارائه داد و جمعه ۳۰ آذر گزاره های شرکت کنندگان در ورکشاپ را مورد بررسی قرار داد. مخاطبان این ورکشاپ همه هنرمندان بودند و سرفصل‌ها و آموزه‌های مدرس فقط مختص یک رشته هنری نبود.

سوری در روز اول این ورکشاپ در مورد چیستی استیتمنت و چگونگی نوشتن آن و ضرورت هایش صحبت کرد و به پرسش‌های پیرامون استیتمنت پاسخ و با مرور نمونه‌های برجسته ، راه‌های نوشتن آن را توضیح داد. در روز دوم ورکشاپ نیز، گزاره‌های نوشته شده‌ی شرکت کنندگان مورد بررسی قرار گرفت و جهت بهبود و ارتقای آنها پیشنهادهایی ارائه داده شد.

موسسه فرهنگی هنری باغچه در اهواز طی سال های گذشته با برگزاری کاملترین دوره های آموزش عکاسی در خوزستان، بیشترین سهم در پرورش و معرفی عکاس در سطح خوزستان را داشته است. همچنین این موسسه در برگزاری دوره های آموزشی گرافیک، ادبیات، فلسفه، سینما و معماری، برگزاری ورکشاپ های آموزشی، نشست های رایگان هنری، کنفرانس های تخصصی در زمینه هنر ، جلسات نقد و بررسی آثار هنری، نمایشگاه های عکس و نقاشی، اردوهای عکاسی و مسابقات مختلف نیز فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.