برگزاری ورکشاپ «استیتمنت هنرمند» در خوزستان

موسسه فرهنگی هنری باغچه برای اولین بار در خوزستان اقدام به برگزاری ورکشاپ «استیتمنت هنرمند» کرده است. این ورکشاپ در تاریخ های پنجشنبه ۲۹ آذر و جمعه ۳۰ آذر در شهر اهواز و با تدریس حمید سوری برگزار می شود.

مخاطبان این ورکشاپ همه هنرمندان هستند و سرفصل‌ها و آموزه‌های مدرس فقط مختص یک رشته هنری نیست.

در روز اول این ورکشاپ که با موضوع گزاره ی هنرمند (استیتمنت) برگزار می شود در مورد چیستی استیتمنت و چگونگی نوشتن آن و ضرورت هایش صحبت خواهد شد، این کارگاه تلاش می‌کند به پرسش‌های پیرامون استیتمنت پاسخ داده و با مرور نمونه‌های برجسته ، راه‌های نوشتن آن را توضیح دهد. در روز دوم ورکشاپ نیز، گزاره‌های نوشته شده‌ی شرکت کنندگان مورد بررسی قرار گرفته و جهت بهبود و ارتقای آنها پیشنهادهایی ارائه خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این ورکشاپ می توانند تا روز چهارشنبه ۲۹ آذر از طریق تماس با شماره های ۰۶۱۳۳۳۳۱۶۱۶ یا ۰۹۱۶۴۵۰۰۰۴۵ و یا مراجعه حضوری به آدرس اهواز، کیانپارس، بین خیابان سروش و اسفند، موسسه فرهنگی هنری باغچه، نسبت به ثبت نام در این ورکشاپ اقدام نمایند.

موسسه فرهنگی هنری باغچه در اهواز طی سال های گذشته با برگزاری کاملترین دوره های آموزش عکاسی در خوزستان، بیشترین سهم در پرورش و معرفی عکاس در سطح خوزستان را داشته است. همچنین این موسسه در برگزاری دوره های آموزشی گرافیک، ادبیات، فلسفه، سینما و معماری نیز فعال است.

برگزاری نشست عکاسی مستند با حضور Paolo Pazzrisi برنده ی جایزه World Press Photo ، برگزاری اولین «ورکشاپ عکاسی تبلیغاتی» در خوزستان با حضور یدالله ولی زاده (رئیس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران)، برگزاری نشست «از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند» با حضور فاطمه بهبودی برنده ی جایزه World Press Photo ،برگزاری نشست و ورکشاپ تخصصی عکاسی مستند با همکاری بنیاد Sheed  و تدریس تدریس نیوشا توکلیان و مهدی وثوق نیا، برگزاری گرنت عکاسی علی هویسی و برگزاری نمایشگاه نقاشی استاد هاشم بدری (صاحب سبک بدریسم در جهان) گوشه ای از فعالیت های موسسه فرهنگی هنری باغچه در سالهای گذشته بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.