نقد و بررسی کتاب مجالس روضه زنانه اثر سعید کیایی

کتاب «دهم ماه (مجالس روضه زنانه)» که روایت تصویری سعید کیایی از برخی مجالس روضه زنانه در تهران است، ۲۶ شهریور در سرای اهل قلم، معرفی و بررسی می‌شود.

نشست معرفی و بررسی کتاب «دهم ماه (مجالس روضه زنانه)» اثر سعید کیایی، عصر دوشنبه ۲۶ شهریورماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود. علاوه بر نویسنده کتاب، محسن حسام مظاهری و مژگان دستوری نیز در این نشست به سخنرانی خواهند پرداخت.

کیایی در این کتاب تصاویری از مجالس روضه‌های زنانه در تهران را که در فاصله سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ گرفته شده، در ۷۲ صفحه گردآوری کرده و انتشارات خیمه آن‌را روانه بازار نشر کرده است.

به گفته کیایی برای گرفتن عکس‌های این کتاب، وی با بانیان حدود ۱۲۰ مجلس صحبت کرده و در نهایت تنها ۱۱ مجلس به وی اجازه دادند که به عکاسی از آن‌ها بپردازد و در این ۱۱ مجلس نیز حداقل ۳ دقیقه تا حداکثر ۲۰ دقیقه اجازه عکاسی داشته و به‌طور عموم هم بین ۵ تا ۷ دقیقه برای این کار وقت گذاشته است.

سعید کیائی به‌عنوان عکاس، مدرس عکاسی، نویسنده، پژوهشگر در حوزه‌های عکس و ادبیات داستانی فعالیت دارد.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دوشنبه ۲۶ شهریورماه به سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.