اجرای عکاسان نمایش «تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کُشت؟»

نمایش «تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟» به کارگردانی مینا میرزاآقا روز چهارشنبه، چهاردهم شهریور، ساعت۱۹:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو، ویژه عکاسان تئاتر و خبرنگاران اجرا می‌شود.

بنابر گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟» به نویسندگی و کارگردانی مینا میرزاآقا، اجرای روز چهارشنبه، چهاردهم شهریورماه خود را به عکاسان تئاتر و اصحاب رسانه اختصاص داد. این نمایش،که اقتباسی از داستان «گودال» نوشته آلیس مونرو ـ نویسنده کانادایی ـ است، توسط مینا میرزاآقا در قالب نمایشنامه نوشته و کارگردانی شده است.

«تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟» مانند دیگر داستان‌های مونرو، به چالش‌های ذهنی زنی می‌پردازد که با اتفاقات گذشته‌اش درگیر است.

محمدصادق ملک، نسیم عرفانی و پریسا محمدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. وانیا خطیبی‌زاده و تیبا فتحی نیز بازیگران کودکی هستند که یک شب در میان، نقش کاراکتری را بازی می‌کنند.

همچنین نمایش «تو کجا بودی وقتی اوفلیا خودشو کشت؟» به دلیل فرا رسیدن دهه محرم، فقط تا نوزدهم شهریور اجرا خواهد داشت.

گفتنی است عکاسان و خبرنگاران علاقه‌مند به حضور در این اجرای ویژه، جهت هماهنگی می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۳۲۵۸۲۰۳ تماس بگیرند یا سی دقیقه پیش از آغاز نمایش به عمارت نوفل‌لوشاتو مراجعه بکنند.

این نمایش هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پس از تقاطع خیابان رازی،کوچه زیبا، پلاک ۱ روی صحنه می‌رود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.