برگزاری نمایشگاه عکس گروهی عکاسان سیرجانی

به مناسبت روز جهانی عکاسی، هفته‌نامه پاسارگاد با همکاری خانه عکاسان سیرجان نمایشگاه گروهی عکس برگزار می‌کند.

امین ارجمند دبیر برگزاری نمایشگاه گفت: چند سالی است که هنر عکاسی در جامعه بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته و در سال‌های اخیر شاهد افزایش تعداد عکاسان شهرستان بوده‌ایم. به گفته‌ی وی با ‌توجه به تعداد قابل توجه عکاسان در سیرجان هنوز همکاری جدی بین آنها برخلاف دیگر رشته‌های هنری صورت نگرفته است. به همین دلیل نشریه پاسارگاد تصمیم به برگزاری نمایشگاه گروهی از همه‌ی عکاسان سیرجان گرفته است.

ارجمند افزود: با توجه به این موضوع از تمامی عکاسان سیرجان دعوت می‌کنیم که در این نمایشگاه شرکت کنند. وی در مورد فراخوان جشنواره هم گفت: هر عکاس می‌تواند ۴ قطعه عکس با موضوع آزاد در اندازه ۳۰×۴۵ با فرمت (jpg) با کیفیت(۳۰۰dpi) را در قالب سی‌دی به دفتر نشریه پاسارگاد و یا به آدرس تلگرام pasargadpicture و یا ایمیل pasargadnews@gmail.com ارسال کنند.

عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاسی، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واتر‌مارک و لوگو باشد. علاقه‌مندان تا ۱۵ مرداد فرصت دارند عکس‌های خود را ارسال کنند. نمایشگاه گروهی نیز ۲۸ مرداد برگزار می‌شود. وی از همه‌ی علاقه‌مندان خواست این نمایشگاه را جدی بگیرند زیرا این نمایشگاه پس از سیرجان در کرمان، سرچشمه و تهران برگزار می‌شود

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.