“روایت یک رویا” در گالری راه ابریشم

گالری راه ابریشم از ۲۱ اردیبهشت‌ماه میزبان نمایشگاه عکسی از ابراهیم نوروزی با عنوان “روایت یک رویا” خواهد بود. این نمایشگاه در دو بخش عکس‌های رنگی و سیاه و سفید روی دیوار خواهد رفت.

عکس‌های نمایشگاه “روایت یک رویا” از ابراهیم نوروزی، در یک سال گذشته به ثبت رسیده‌اند و در دو بخش رنگی و سیاه و سفید ارائه خواهند شد. در بخش سیاه و سفید ۱۰ عکس روی دیوار خواهد رفت که بیانگر نگاه عکاس به دنیای واقعی است و در بخش رنگی نیز پنج عکس که روایت او از رویاهایش هستند به نمایش گذاشته می‌شود.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: “روایت یک رویا” بیانی از احوال درون است. روایتی از زیستن و مواجهه با جهانِ بیرون از منظر درون که ماحصل آن دو دنیاست، دنیای رویا و دنیای واقعی.

رویایی که با واقعیت درون گره خورده و ناخواسته در همه جا و در همه حال تجسم ذهنی و بیرونی می‌یابد. زمان و مکان و درون به هم گره می‌خورند و دنیایی را می‌سازند که دگری قادر به دیدن و درکش نیست، دنیای خودِ خودت، دنیای رنگی، با افکار رنگی، دنیایی که از واقعیت بیرونی فاصله دارد.

و دنیای واقعی، که نه سیاه است نه سپید، که فقط سیاه و سپید است، که به ناچار باید درکش کرد و زیست.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ۱۳ خرداد به گالری راه ابریشم واقع در بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک ۲۱۰ مراجعه کنند. گالری روزهای دوشنبه تعطیل است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.