راه یابی اثر هنرمند اردبیلی به فراخوان آثار هنری در لندن

اثر هنرمند اردبیلی؛ «رحمان مجرد» در بخش عکس به فراخوان آثار هنری با موضوع «گرم شدن کره زمین» در لندن، راه پیدا کرد.

لندن یکی از مهمترین پایتخت‌های فرهنگی ترویج هنر است و دارای بیشترین تعداد هنرمندان و سازمان‌های هنری می‌باشد. و وب سایت Artist Quarter لندن، برای حمایت و کمک به ترویج صدای جمعی در خصوص «گرم شدن کره زمین» این جشنواره را برگزار می کند.

موضوع اصلی این فراخوان؛ «گرم شدن کره زمین، جنگ آب و چشم‌انداز هنرمند در آینده» است و هنرمند می بایست؛ چشم انداز آینده احتمالی که توسط رفتار انسان نسبت به سیاره زمین تعیین می شود، را تفسیر کند.

به نظر می رسد که؛ آب در معرض خطر سقوط واقعی قرار گرفته است. و توجه به؛ دیدگاه های درون گرا، خلق و خوی و حرکات درونی، محکومیت ها و هشدارها، تغییرات سریع آب و هوا، فقدان آب آشامیدنی، پیشرفت بیابان، سرزمین های غرق شده، ناپدید شدن یخچال های طبیعی و… از اهداف این فراخوان است.

برای شرکت در این فراخوان؛ هنرمندان سراسر دنیا می‌توانستند از هر رسانه‌ای برای رساندن مفهوم پیشنهادی استفاده کنند و بدون محدودیت در انتخاب رسانه، تنها با ۳ اثر در این فراخوان مشارکت کنند.

آثار منتخب به صورت دائمی در سایت هنری Lys d’Or به صورت آنلاین ثبت و قابل مشاهده است. و در این فراخوان؛ هنرمندانی از کشورهای ایران، هند، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، آمریکا، آلمان، نروژ، کانادا، برزیل، ترکیه و بلژیک، حضور دارند.

رحمان مجرد؛ متولد ۱۳۶۳ در اردبیل است. و آثار او در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در ایران، کنیا، امارات، سوییس، ترکیه، یونان، آمریکا و… به نمایش در‌آمده است. و برنده‌ی بیش از ۱۰ جایزه بین المللی و ۳۰ جایزه ملی در زمینه عکاسی است.

لینک مستقیم:

https://lysdorart.wixsite.com/lysdorgroupshows

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.