دوره های آموزشی عکاسی، گرافیک، معماری و طراحی مد

استدیو «شهر» با هدف حمایت از علاقمندان و دانشجویان دوره های آموزشی عکاسی، معماری و طراحی مد با تدریس هنرمندان در شاخه های مختلف برگزار می کند.
تاریخ شروع این دوره های آموزشی سی ام دی ماه سالجاری است که با تخفیف و شرایط ویژه جهت مشارکت دانشجویان رشته های مختلف، همراه است.
آموزش عکاسی پایه، عکاسی خیابانی، آموزش فتوشاپ، اسکیس مقدماتی و … از جمله محورهای آموزشی در این کارگاه های آموزشی است با تدریس اساتید متخصص در شاخه های مختلف هنری، مهندسی و فرهنگی انجام می پذیزد.
در قسمتی از بیانیه این هنرمندان در تشریح هدف برگزاری این دوره های آموزشی آمده است :
«برای آنکه تولیدی درست داشته باشیم ابتدا باید خوب ببینیم ،خوب بشنویم ،خوب بخوانیم و در نهایت به درستی اندیشه کنیم. برای اندیشیدن باید مسیری را جهت یادگیری ،هم فکری ،هم افزایی و همکاری طی نماییم. آنچه همیشگی است این حرکت در مسیر یادگیری و کسب تجربه است. مسیری که صرفا برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ نیست بلکه تلاشی است که برای تغییر جهان خود و دیگران می کنیم و از زمان خود به درستی بهره می بریم و در مکانی مشخص به یادگیری می پردازیم. استودیو شهر همان مکانی ست که پذیرای زمان شما برای هم اندیشی و یادگیری است.»
گفتنی است علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر استودیو شهر و با شماره های ۸۸۹۹۸۰۵۶ و ۸۸۹۹۸۰۶۳ تماس حاصل نمایید. محل برگزاری این کلاس ها در تهران، بلوارکشاورز، خیابان وصال شیرازی، نرسیده به چهارراه ایتالیا، نبش کوچه قائمی، پلاک ۶۲، طبقه دوم، واحد ۶ واقع است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.