آذفوتو ۹ سالگی اش را جشن گرفت

از ۹ سال پیش تاکنون آذفوتو تغییرات زیادی را به خود دیده است. به عنوان یکی از پر مخاطب ترین وب‌سایت‌های حوزه عکاسی در ایران گاهی از استقبال و توجه شما خوانندگان ارزشمند خود برخوردار شده‌ایم و در برخی برهه‌های زمانی نیز  شاید چون نتوانستیم انتظار شما را برآورده کنیم مورد کم‌لطفی خوانندگان قرار گرفتیم.

اکننون ۹ سال گذشت، ۹ سال از حضور در کنار شما و تجربه اخبار خوب و بد در دنیای هنر عکاسی.

به هر حال در طی این ۹ سال سعی کرده‌ایم چه در مطالب خبری و چه در بررسی‌ها جانب انصاف و بی‌طرفی را رعایت کرده و از نوشتن مطالب با اغماض و غرض‌ورزی خودداری کنیم. انتخاب سوژه‌های مناسب و دوری از مطالب زرد و خارج از حوزه علاقه خواننده‌ها از دیگر ملاک‌های فعالیت ما در این سال‌ها بوده است.

در سال گذشته سعی داشتیم بهتر باشیم. تغییراتی در آذفوتو از جمله درج فراخوان های مهم بر اساس زمانبندی مهلت ارسالشان آن هم در بالای صفحه اول سایت که دسترسی آسان به کاربران را می دهد و ابن همچنان ادامه دارد. در این تغییر‌ها از نظرات شما بهره گرفتیم و امیدواریم توانسته باشیم از عهده آن‌ها برآمده باشیم.

اما خبر خوبی که هست سعی داریم برای دهمین سال فعالیت سایت قالب و ظاهر آذفوتو را مجدداً تغییر بدهیم وبا هدف اینکه دسترسی به مطالب و یافتن آن‌چه به دنبال آن هستید ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد.

ضمن تشکر از تمامی خوانندگان ارزشمندمان امیدواریم در ادامه مسیر نیز همراهمان باشید و کماکان ما را با نظرات و پیشنهادها و انتقادهای خود در مسیر بهتر شدن همراهی کنید. به‌خاطر داشته باشید این شما هستید که به حرکت آذفوتو جهت می‌دهید و بازخورد و نظرات شماست که ما را در ادامه و یا تغییر مسیر راه مصمم می‌کند.

استاد هادی شفائیه، پایه گذار عکاسی مدرن ایران و مدیرموسس عکاسی آکادمیک دانشگاه های ایران درطی نامه ای نهمین سال تولد آذفوتو را تبریک گفتتند.

آذفوتو شماره ۵ مجله خود را منتشر خواهد کرد

بابک شعبانی مدیر مسئول و سردبیر سایت آذفوتو در مراسم جشن تولد این سایت اعلام کردند : همانطور که سایت آذفوتو فعالیتش رو از ۹ سال پیش شروع کرد (۲۰۰۸)٬ و طی دو سال ۹۲ و ۹۳ با کمک جمعی از علاقمندان تونست ۴ شماره از مجله را منتشر کند که استقبال زیادی از این اتفاق افتاد و حتی مورد استقبال گرم استاد دکتر هادی شفائیه قرار گرفت.
اکنون نزدیک به سه سال است که این مجله منتشر نمی‌شود اما تلاشمان را ادامه می‌دهیم تا شماره های بعدی را به نحو احسن نشر بدیم.

اکنون آبان ماه امسال نیر مثل تمام سالها تولد آذفوتو را در کنار هم جشن می گیریم و از علاقمندان جهت همکاری در این نشریه دعوت می نماییم تا در کنار هم دستی بگیریم.

بابک شعبانی افزود: لازم است آذفوتو وابسته به هیچ یک از انجمن ها و ارگان و سازمانی نیست و به تنهایی و به کمک چندی از دوستان مستقل عکاسی فعالیت می‌کند.

از هنرمندان عکاسی که تمایل به همکاری دارند می توانند در یک یا چند مورد از فهرستی که در زیر اعلام شده همکاری کنند.
۱- نقد عکس
۲- معرفی یک مورد از اپلیکیشن های معتبر در مورد عکاسی
۳- معرفی یا ترجمه آخرین تکنولوژی های عکاسی
۴- معرفی یک عکاس ایرانی
۵- معرفی یک عکاس خارجی
۶- تالیف مقاله یا ترجمه مقاله
۷- آموزش های عکاسی مبتدی و پیشرفته
۹- معرفی تازه ترین کتاب و نشریات در رابطه با عکاسی
۱۰- نشر یک مجموعه از آثار عکاسی
۱۱- گزارش و عملکرد یک سال گذشته
و…

جهت اطلاعات بیشتر با آیدی تلگرام AzPhoto_ir و یا BabakShaabani در ارتباط باشید.
کانال تلگرام آذفوتو: AzPhoto
صفحه اینستاگرام آذفوتو: AzPhoto_ir
تلفن: ۰۹۱۴۷۵۸۷۶۴۹

دوربین.نت تولد این سایت عکاسی را به مدیر و اعضای سایت تبریک می گوید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.