نمایشگاه عکس « گنج روان » در رشت

نمایشگاه عکس « گنج روان » به مناسبت هفته ی جهانی کودک و نوجوان با آثاری از احمد حسینی از ۱۵ الی ۲۰ مهر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت گشایش می یابد.
این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار خواهد شد.
نمایشگاه عکس « گنج روان » شامل ۵۰ عکس با محوریت « نمایش پرتره هایی از کودکان ایرانی » و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر به صورت رنگی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .
عکاسِ این مجموعه برای ثبت چهره ی کودکان ایرانی به جای جای کشور پهناور ایران سفر کرده است و در پروژه ای با عنوان ” گنج روان ” آینه ای از زیبایی و عصمت کودکان کشورمان را ارئه می کند. در این پروژه بیش از ۱۰۰۰ پرتره از کودکان ایرانی به ثبت رسیده است.
به گفته ی عکاس و مسئول پروژه ی “گنج روان ” هدف اصلی این طرح ، ثبت چهره ی کودکان ایرانی از اقوام و نژاد های گوناگون در نقاط مختلف کشور بوده است و این طرح به منظور جمع آوری یک آرشیو ماندگار و بزرگ همچنان ادامه خواهد داشت. در این پروژه برای عکاسی از کودکان ایرانی ۴۰۰۰ کیلومتر مسافت پیموده شده است و چهره ی اصیلِ کودکان ایران در گوشه و کنارِ این نقشِ پر شکوه و کهن به ثبت رسیده است.
نمایشگاه مذکور از ۱۵ الی ۲۰ مهر ۹۶ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.
گفتنی است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۵ مهر ۹۶ و آئین اختتامیه نیز ۲۰ مهر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.