قهرمان های لیگ عدالت


ترجمه : طلا طاهرنیا؛ دوربین.نت: عکاسی که بچه های بیمار و معلول را به قهرمان های لیگ عدالت تبدیل می‌کند.
جاش راسی عکاسی است که سال گذشته ۱۵۰۰ دلار صرف تبدیل کردن دختر بچه ۳ ساله به زن شگفت انگیز و عکاسی از او کرد. امسال او پروژه دیگری را شروع کرد: او با بچه هایی که مبتلا به بیماری های نادر یا معلولیت هستند شخصیت های قهرمان لیگ عدالت را خلق کرده و از آنها عکاسی کرده است.
راسی می گوید: ایده کلی از اینجا شروع شد که ضعف های این بچه ها مانند سرطان و سایر بیماری ها را از آنها بگیریم و قدرت را به آنها بازگردانیم. من با ۶ بچه زیر ۸ سال کار کردم و برای هر یک از آنان عکسی که مانند پوستر فیلم کار شده است را تهیه کردم.
لباس های کپی شده این قهرمانان متناسب با سایز این بچه ها و با هزینه ای بیش از ۱۰٫۰۰۰ دلار ساخته شد ولی این لباس ها به آنها اهدا شدند. بعد از اینکه طرح عکس ها ریخته شد، عکس ها ثبت شد و ویرایش شد راسی عکس ها را در اندازه های بزرگ چاپ کرد و به بچه ها داد، آنها با دیدن نتیجه نهایی سورپرایز شدند. راسی می‌گوید: دیدن هیجان روی صورت آنها بسیار جالب بود.
این کودکان به بیماری هایی از قبیل آمفالوسل، سرطان، سندروم هیپوپلازی قسمت چپ قلب و بیماری های نادر دیگر مبتلا هستند و شخصیت هایی مانند سایبرگ، زن شگفت انگیز، سوپرمن، آکوامن، فلش و بتمن را خلق کردند.
راسی می گوید: این بچه ها که توسط من و تیم من انتخاب شدند به قدری سختی کشیده بودند که گویی جهنم را تجربه کرده باشند و واقعا قدرت قهرمان ها را دارند و قدرت آنها از ضعیف بودنشان سرچشمه می گیرد. آنها با هم لیگ عدالت را تشکیل دادند.

 

 

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.