مسترکلاس ورلدپرس هفته آینده برگزار می شود

ترجمه : طلا طاهرنیا؛ دوربین.نت : در هفته آتی مسترکلاس سالانه joop swart در آمستردام تشکیل خواهد شد. این مستر کلاس که کار خود را از سال ۱۹۹۴ شروع کرده است این امکان را برای عکاسان جوان از سرتاسر دنیا فرآهم می کند تا در کنار عکاسان با تجربه گرد هم آمده و بتوانند از تجربیت و دانش آنها استفاده کنند. اساتید این دوره در ادامه آورده شده است.

Magdalena Herrera از فرانسه، مدیر هنری ژئوفرانس
Damir Sagolj, از بوسنی و هرزگوین، عکاس رویترز
Tiago Santanaاز برزیل، عکاس و ادیتور
Newsha Tavakolian از ایران، عکاس آژانس عکس مگنوم
Jonathan Torgovnik از مریکا/اسرائیل، عکاس، آژانس عکس ورباتیم

به عنوان آمادگی برای بخشی از مستر کلاس که در سپتامبر برگزار می شود شرکت کننده ها باید مقاله تصویری را که موضوع آن از پیش تعیین شده را تهیه کنند. موضوع مسترکلاس امسال “مرزها” هستند. سرفصل های این مسترکلاس شامل سخنرانی پنج استاد در مورد موضوعات مربوط به زمینه حرفه ای خود، نقد و بررسی پورتفولیوی تک تک عکاسان شرکت کننده به منظور ارزیابی کارهای آنان و بحث در مورد روش کار آنها است. آنچه که در رابطه با موضوع تهیه شده، ایده های پشت آن و نحوه ارائه آنها مورد بحث قرار می گیرد.
مستر کلاس امسال از ۱۸ سپتامبر تا ۲۲ سپتامبر در آمستردام برگزار خواهد شد. هفت زن و پنج مرد از یازده کشور و پنج قاره در این مسترکلاس شرکت کرده اند. نام مژگان قنبری نیز از ایران در میان شرکت کننده ها به چشم می خورد. او در تهران به دنیا آمده و کار خود را به عنوان عکاس در بیست سالگی شروع کرده است. او در سال های اخیر به مستند کردن زمینه فرهنگی و زندگی روزانه زنان ایرانی پرداخته است. کارهای او در انگلستان و ایران به نمایش درآمده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.