کیبیورد جدید لاجتیک مناسب ادیتورها


ترجمه: طلا طاهرنیا، دوربین.نت : لاجیتک به تازگی از کیبوردی رونمایی کرده است که بر روی آن دکمه پیچی مخصوصی برای ادیت عکس تعبیه شده است. با استفاده از این دکمه روند کار عکاسان و سایر هنرمندان دیجیتال بسیار ساده تر خواهد شد. با لمس کردن، فشار دادن و یا پیچاندن این دکمه می توان روشنایی، کنتراست، رنگ عکس را در فتوشاپ را تنظیم کرد.
وزن این کیبورد کمتر از ۱ کیلوگرم است و بالاترین دقت و راندمان را برای کاربر فراهم می کند.

این کیبورد برای کسانی که زمان زیادی را صرف طراحی و خلق آثار دیجیتال می کنند، مخصوصا کسانی که به دقت بالایی در کار خود نیاز دارند، طراحی شده است. با دکمه تعبیه شده روی این کیبورد دسترسی سریع به عملکردهایی که کاربر نیاز دارد و در سریعترین زمان ممکن به منظور ایجاد راندمان بالا امکان پذیر است. جنس این دکمه از آلومینوم بوده و لمسی است. همچنین قابلیت شناسایی برنامه هایی که کاربر استفاده می‌کند را دارد و بلافاصله دسترسی به ابزارهای مورد نیاز کاربر را فراهم می‌کند.
این دکمه با فتوشاپ نیز کار می کند و دسترسی سریع به عملکردهایی مانند تغییر سایز براش، روشنایی و سایر فعالیت ها را ممکن می سازد. همچنین قابلیت تنظیم برای کار کردن با سایر برنامه ها رانیز دارد. بدین معنی که به گونه ای قابل تنظیم است که با بسیاری از نرم افزارهای دیگر را دارد.
کیبورد به گونه ای طراحی شده است که می تواند دستان کاربر را شناسایی کرده و نور پس زمینه کیبورد را به صورت اتوماتیک و بر اساس نور محیط تنظیم نماید.

منبع petapixel.com

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.