کارگاه تخصصی عکاسی مستند اجتماعی در نیشابور


کارگاه تخصصی عکاسی مستند اجتماعی با حضور عبدالله حیدری از روز یکشنبه ۲۳ الی ۲۷مردادماه ۹۶ توسط موسسه فرهنگی هنری پیشگامان برگزار می‌شود.

این کارگاه به شکل عملی و تئوریک به منظور بالا بردن توانایی دیداری و ارتباطی از طریق عکاسی می باشد. عکاسان ضمن آشنا شدن با مسائل روز جهانِ عکاسی در روند کارگاه، با مراحل پیش تولید یک پروژه بلند مدت، هر یک موضوعی را بعد از اتمام کارگاه آغاز خواهند کرد.
عبدالله حیدری متولد ۱۳۶۴، دبیر بخش مستند و عکاس خبرگزاری ایرنا می باشد، وی پیش از این به عنوان یکی از دوازده عکاس منتخب زیر۳۲ سال جهان در بیست و سومین دوره مسترکلاس سالیانه بنیاد ورلدپرس فوتو در آمستردام هلند انتخاب شد و نیز موفق به دریافت جایزه مستند اجتماعی «شید» ۲۰۱۳، عنوان عکاس شایسته تقدیر در مسابقه عکس سال یونیسف ۲۰۱۴ آلمان، تقدیر ویژه داوران در فستیوال عکس مطبوعات جهان روزهای ژاپن ۲۰۱۵ و حضور در هشتمین نمایشگاه دوسالانه چوبی ملا بنگلادش، نفر اول و برنده جایزه بزرگ مسابقه جهانی عکس FIPCOM با همکاری مجله نشنال جغرافی و خبرگزاری فرانسه ۲۰۱۴، حضور در فستیوال و نمایشگاه دو سالانه عکس دهلی نو،‌ حضور در فستیوال و نمایشگاه عکس آلفرد فرید ۲۰۱۶، چهارمین نمایشگاه دوسالانه عکس لومیکس آلمان ۲۰۱۴ و یازدهمین جشنواره عکس Angkor کامبوج ۲۰۱۵ نیز شده است.
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.