نمایشگاه عکس “عصر آهن” در گالری “الوند”

نمایشگاه عکس “عصر آهن” به کیوریتوری “حمید سیادت” و با آثاری از “محسن حرمی” در قالب ۱۰ قطعه عکس از روز پنج شنبه ۲۲ تیرماه ۹۶ در گالری “الوند” گشایش می‌یابد.
در بخشی از توضیحات این نمایشگاه آمده است :
” انسان عصر مدرن با تمامی داشته هایش هنوز هم محبوب خودش نیست. حتی در یافتن نیمه ی وجودی خویش در کوره راه ترس چادر زده است. همان انسانی که بی محابا به جستجوی دنیایی جدید به کُرات دیگر سـرک می کشد. انسانی که بعد از کشف آهن راههای زیادی ساخت اما هیچ گاه به مقصد نرسید. مدرن ترین دستگاههای محــاسبه ی جهان به کوچکی یک دفتر یادداشت در جیبش است اما همچنان برای محاسباتش ، رادیکال گرفتن را ترجیح می دهد. به روزترین اپلیکشن ها و ابزارها را در دیدن و یافتن دارد اما هنوز تنهاست … به واقع تنــــــــهاست و انسانِ پس از عصر آهن است ” .

محسن حرمی متولد آبان ۱۳۶۱ بوده و فارغ التحصیل مهندسی عمران است . او همچنین دانش آموخته ی عکاسی فیلم برداری از کانون سینماگران جوان است و افتخار عضویت در انجمن عکاسان ایران و فدراسیون جهانی عکاسی FIAP را نیز دارا می باشد. او نزدیک به هفت سال است که به طور حرفه یی عکاسی می کند و در سالهای اخیر منتخب بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی بوده است . از حضور داخلی او می توان به نمایشگاه تصویر سال ۱۳۹۶نمایشگاه دوربین نت سال ۹۵ و عکس منتخب نظام مهندسی استان تهران و … نیز اشاره نمود.

گشایش : ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۶ الی ۲۱
نمایشگاه تا ۲۶ تیر ۹۵ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.
نشانی: تهران، خیابان شریعتی پایین تر از میرداماد پلاک ۱۱۵۰

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.