بازارچه رمضان نورنگار


همچون سالیان گذشته و همزمان با ماه پر برکت رمضان با هدف مشتری مداری، نورنگار فروش ویژه خود را در روزهای ۱ و ۳ تیر ماه به جامعه عکاسان و علاقه مندان هنر عکاسی پیشکش می کند. « بازارچه رمضان نورنگار » در برگیرنده همه تجهیزات عکاسی و تجهیزات جانبی است که با قیمت خرید به خریداران گرامی عرضه خواهد شد و از این میان، کلیه دوربین‌ها و لنز‌ها نیز با گارانتی و بیمه ارائه می شود .
بدین روی در دو روز یاد شده مشتریان وفادار نورنگار به همراه دیگر مشتریان ارجمند می‌توانند همه تجهیزات مورد نیاز خود مانند دوربین، لنز، سه پایه، کارت حافظه، کیف و دیگر ابزارهای عکاسی را بر پایه جدول تخفیفات بازارچه رمضان نورنگار تهیه نمایند. این لیست در نخستین ساعات نیمه شب روز ۱ تیرماه منتشر می‌گردد.

اول تیرماه: خیابان انقلاب، ابتدای بهار جنوبی، پلاک ۱۳
سوم تیرماه: خیابان جمهوری، نبش شیخ هادی، علاءالدین ۲، طبقه همکف، پلاک ۲۳
اول تا سوم تیرماه: وب‌سایت نورنگار

به رسم همراهی با سنت پسندیده افطار روزه داران میهمانی الهی، در شامگاه روز ۱ و ۳ تیرماه، نورنگار میزبان افطار ساده خریداران و میهمانان گرامی نیز خواهد بود.
علاوه بر فروشگاه‌های فیزیکی، مشتریان محترم می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از بازارچه رمضان نورنگار بصورت آنلاین نیز خریداری نمایند . سفارشات مشتریان شهرستان نیز از روز چهارشنبه ۷ تیرماه به تدریج و بر اساس اولویت تاریخ خرید برای این عزیزان ارسال خواهد شد.
بدیهی است در ایام بازارچه رمضان نورنگار فروش اقساطی انجام نخواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.