نمایشگاه عکس “هتل بوتیک” در نیاوران

شهباز زمان، هنرمند و عکاس معاصر، مجموعه ای از عکس های خود را در نمایشگاهی با نام «هتل بوتیک »  جمعه ۵ خرداد ساعت ۱۷در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران در معرض دید علاقمندان به هنر خصوصاً معماری و عکاسی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، شهباز زمان در این نمایشگاه شصت اثر از آثار عکاسی خود را با محوریت چهار فصل در شهر های مختلف جمهوری چک همچون پراگ، کونتاهرا، کارلووی واری، پلزن، چسکی کروملوف و … به نمایش می گذارد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی ایرانیان با فرهنگ، آداب و رسوم و همچنین معماری شهر های گوناگون جمهوری چک و نیز لزوم پاسداری از بناهای تاریخی است.

شهباز زمان نویسنده، تهیه کننده،‌ کارگردان، مجری و کارشناس رادیو و تلویزیون و پژوهشگر متولد ۱۳۵۵ در تهران و فارغ التحصیل دانشکده صدا و سیما است .زمان تاکنون سابقه برگزاری  نمایشگاه های انفرادی و حضور در نمایشگاه های  گروهی بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد  که از آن جمله می توان به برپایی دو نمایشگاه شمع‌های تزئینی با بیش از پنج هزار مدل ، برپایی دو نمایشگاه مدرن نقاشی (رنگ برگ- سرخ و سیاه) و … اشاره کرد .

گفتنی است نمایشگاه «هتل بوتیک»که به آثار عکاسی شهباز زمان اختصاص دارد از ۵ خرداد تا ۱۳ خرداد در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران دایر است. علاقمندان به دیدار از این نمایشگاه می توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی۲۱و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.