اجرای نمایش «عقل صورتی» ویژه عکاسان و خبرنگاران

«عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» روز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ویژه عکاسان و خبرنگاران بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که نویسندگی و کارگردانی آن را مهدی فرشیدی‌سپهر بر عهده داشته است برای کودکان و نوجوانانی که سواد خواندن و نوشتن دارند، اجرا می‌شود.
بر اساس این خبر، «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ویژه عکاسان و خبرنگاران به نمایش گذاشته می‌شود.
رضا پسرکی است بازی‌گوش که ارتباط کمی با خانواده و دوستانش دارد. یک شب او خواب خانواده و معلم‌هایش را می‌بینید؛ در حالی که خواهر کوچکش کلاه صورتی‌ای بر سر او می‌گذارد. فردا صبح، او دگرگون شده است.
سعید ابک، مهرداد باقری، شراره طیار، فهیمه باروتچی، مریم آشوری، مریم علوی، امیرحسین انصافی، محمدرضا اصغری، ایلیا فرمانی، آبتین دابا، محمدحسین موسوی، ونوس شمس، مریم منصوری و هانا صراف بازی‌گران این نمایش هستند.
آهنگ‌سازی این اثر را مرتضی طباطبایی و طراحی و ساخت دکور و صحنه را مهرداد باقری، مهدی فرشیدی‌سپهر و پویا طهماسبی به عهده داشته‌اند. معصومه آرواز نیز دستیار کارگردان و برنامه‌ریز این نمایش است.
این نمایش همه روزه به جز روزهای شنبه، صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون نمایش داده می‌شود.
بلیت اینترنتی نمایش «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» از طریق پایگاهwww.tik8.com به فروش می‌‌رسد.
اجرای این اثر که به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است تا نیمه‌ خرداد ادامه دارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.