متاسفانه تصویر سال تا ۲۵ دی تمدید شد‎

دبیرخانه تصویر سال ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل اهمیت پوشش تصویری این رویداد مهم تاریخ معاصر ایران در چهاردهمین تصویر سال، مهلت دریافت آثار را تا پایان روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۵ تمدید می‌کند.

امسال در کنار نمایشگاه سالانه در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم، علاوه بر دو شاخه عکاسی «ایران ما» و «موبایلی» بخش ویژه‌ای با عنوان «مادربزرگ و پدربزرگ ایرانی» در نظر گرفته شده است.

همچنین «عباس کیارستمی» عنوان بخش ویژه بزرگداشت در چهاردهمین دوره‌ی «جشن تصویرسال» و «جشنواره فیلم تصویر» است که با همراهی سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود.

تمام عکس‌ها و آثار گرافیکی، کاریکاتور و فیلم با موضوع عباس کیارستمی به‌صورت نمایشگاهی مستقل در این بخش هم‌زمان با چهاردهمین جشن «تصویر سال» و جشنواره فیلم تصویر در خانه‌ هنرمندان ایران ارائه خواهد شد.

آثار منتخب بزرگداشت «عباس کیارستمی» همراه برگزیده فیلم‌های دانشجویان کلاس‌های آموزش فیلمسازی کیارستمی در داخل و خارج از کشور، همزمان و در بخش ویژه بزرگداشت کیارستمی، با سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس چارسو – اول تا هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ – نمایش داده خواهند شد. آثار این بخش علاوه بر ارائه در نمایشگاه «تصویر سال» به‌صورت مجموعه‌ای مستقل منتشر خواهند شد.

در بخش ویژه عکس، با عنوان «مادربزرگ و پدربزرگ ایرانی» که با همراهی سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، همه عکس‌هایی که از مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های ایرانی به‌صورت پرتره، زندگی روزمره، حضور در آیین‌ها و مراسم ملی و مذهبی و سایر جنبه‌های زندگی‌شان (از جمله محل سکونت با حضور یا با یادگاری‌های باقی‌مانده از آن‌ها) گرفته شده باشند، داوری و ارائه خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.