فتومونتاژهای بابک حقی در گالری آتبین

نمایشگاه فتومونتاژهای بابک حقی با نام «روزای روشن» جمعه سوم دی ماه در گالری آتبین گشایش می یابد. در این نمایشگاه ۱۱ اثر در قطع های ۹۰*۶۰ ، ۶۰*۴۰ و ۴۰*۳۰ سانتی متر به نمایش در می آید. این مجموعه که به گفته خود هنرمند برای تکمیل شدن آن دو سال زمان صرف شده است حاوی پیوند هایی بین خواب ها، گذشته و حال هنرمند است که با تکنیک فتومونتاژ کار شده اند. در بخشی از بیانیه نمایشگاه آمده است : (( عکاسی برای یادآوری خاطرات به میانجی گری آمد و به طور نمادین بر پیوندهای به مخاطره افتاده و زوال رو به گسترش زندگی خانوادگی تاکید کرد. عکس ها این سایه های شبح وار، حضور ناچیز و نمادین خویشاوندان دورافتاده اند.عکس ها علاوه بر آنکه حس مالکیت خیالی یک گذشته ی غیرواقعی را به آدم ها می دهند، به آنها کمک می کنند تا جایی که در آن احساس نا امنی می کنند به تسخیر خود درآورند.))
بابک حقی متولد ۱۳۶۱ در تبریز است و فعالیت حرفه ای هنری خود را در زمینه عکاسی و ویدیو آرت از سال ۹۱ با عکاسی تئاتر آغاز کرد و تا کنون در نمایشگاه ها و فستیوال های متعدد شرکت داشته است و این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه انفرادی اوست.
نمایشگاه «روزای روشن» سه تا چهارده دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در گالری آتبین به نشانی : خیابان ولیعصر نرسیده به چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.