نمایشگاه عکس “هر چه می خواهد ذهن عریضت ببین” در گالری علیها‎

اولین نمایشگاه انفرادی عکس های محمد شمس با عنوان “هر چه می خواهد ذهن عریضت ببین” از روز جمعه ۱۹ آذر ماه ۹۵ ساعت ۱۶ در گالری علیها گشایش می یابد.

عکس های نمایشگاه با تکنیک فوتومونتاژ و با رویکردی مدرن به جهان پیرامون ارائه شده اند. عکس ها به صورت تک رنگ و به جهت آنکه رنگ ها نخواهند معنای دیگری به عکس ها بدهند شکل گرفته شده اند.

وی در بیانیه اش درباره عکس ها نوشته است: نگاه ما به پیرامون هر چه هست بر گرفته از واقعیت های تفکیک شده ایست که خودمان برای خودمان شکل داده ایم، حقیقت هر چه هست مهم نیست، واقعیت ها نمایشی جاودانه هستند از حقیقت های جهان ابدی. خیابان ها، مردم و هر آنچه هست تنها ساخته شده توسط ذهن کوچک انسان هاست، ما برای آنکه جهان را درک کنیم آن را به اندازه اندیشه هایمان کوچک می کنیم، اما نمی دانیم زمان است که به همه چیز موجودیت می بخشد.

محمد شمس دانشجوی عکاسی مقطع کارشناسی می باشد.وی در رزومه خود دریافت لوح تقدیر در فستیوال عکس دانشجویی صربستان و همچنین داوری کتاب عکس های فاخر بهترین های عکاسی را دارد.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند تا روز ۲۹ آذر ماه ۹۵ به گالری علیها به نشانی تهران،خیابان شریعتی،نرسیدا به میدان قدس،خیابان ماهروزاده،کوچه رمضانیان،ابتدای احمدی مقدم،پلاک ۳۱ طبقه اول مراجعه نمایند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.