اجرای ویژه عکاسان نمایش “او فقط خسته بود”

poster-aghil-small

اجرای عکاسان نمایش ” او فقط خسته بود ” به نویسندگی فرهاد مهرخیرانی و کارگردانی عقیل بهرامی چهارشنبه ساعت ۱۹ روی صحنه می رود.

این اثر روایت انسان هایی است که برای رسیدن به آرزوهایشان مسیر پر خطری را برگزیدند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است که؛ دختری بعد از چند سال به ایران بازگشته، به فرودگاه که می رسد خیره و بی حرکت می ماند، او را به حراست فرودگاه می برند و آنجا…

طراحی صحنه، ویدئو آرت و قطعات افکتیو را در این نمایش حافظ معینی به عهده دارد. این نمایشنامه دارای ۹ شخصیت است که همه اتفاقات در ترمینال چهارده فرودگاه امام خمینی(ره) می افتد و بازیگران آن به ترتیب ورود به صحنه؛ زهره رمضانی(شبنم امیری)مریم مریجی( شیدا تمدن و نریشن فاطمه)،حوریسا تفرشی (ستوان ذاکری)،مهدی شمس(سیاوش) ،مرضیه زهری (طناز)،مسعود حسینی(ستوان حشتمی)،ایمان عبادیان (پرویز شهبازی) و عقیل بهرامی (عباس عابدی) می باشند.

همچنین احسان رافتی داریان به عنوان دستیار کارگردان و گرافیست حضور دارد و عکس را آژانس خبری عکس دوربین.نت و احسان طالب زاده انجام می دهد. منشی صحنه مرضیه حسینخانی است و حمید رضا ونایی طراح نور می باشد. صنم محجوب نیز مدیر روابط عمومی است.

این نمایش مهرماه هر شب به غیر از شنبه ها ساعت ۱۹ در تماشاخانه فنی زاده به روی صحنه می رود.

آدرس :خیابان انقلاب-خیابان ویلا – کوچه مراغه – پلاک۲ – طبقه۳ – واحد ۴

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای تهیه بلیت از طریق خرید اینترنتی سایت تیوال www.tiwall.com و رزرو بلیت با شماره ۰۹۳۰۴۱۰۷۶۷۴ تماس حاصل بفرمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.