شرکت لایکا طرح a la carte را گسترش می دهد

lica
ترجمه : طلا طاهرنیا / دوربین.نت : شرکت لایکا اعلام کرده است که دوربین M monochorom  در طرح a la carte قرار می‌گیرد. با استفاده از این طرح عکاسان قادر هستند مجموعه‌ای از مشخصات دوربین را تغییر داده و دوربین خود را شخصی‌سازی نمایند. دوربین سیاه و سفید M Monochrom لایکا تاکنون فقط با بدنه‌ای از جنس کروم به رنگ مشکی، با چرم مشکی و بدون لوگوی قرمز لایکا به منظور جلوگیری از جلب توجه‌های ناخواسته تولید می‌شد. حال که این دوربین در طرح a la carte قرار گرفته است، نسخه‌ای با بدنه‌ی کروم نقره‌ای صیقلی نیز در دسترس خواهد بود. چرم بدنه دوربین از بین ده‌ها رنگ مختلف مانند قرمز، آبی، سبز و قهوه‌ای قابل انتخاب است.

با خدماتی که در این طرح ارائه می‌شود، کاربران می‌توانند نسبت به وجود یا عدم وجود اهرم انتخابگر میدان تصویر که پیش نمایشی از تاثیر فاصله‌های کانونی متفاوت را نشان می‌دهد تصمیم‌گیری نمایند (برداشته شدن این اهرم هزینه بیشتری خواهد داشت)، شیشه LCD دوربین را از نوع گوریلا و یا سافیر انتخاب کرده و رنگ بند دوربین را به گونه‌ای انتخاب نمایند که متناسب با رنگ بدنه باشد. هم‌چنین کاربران می‌توانند نسبت به حکاکی نوشته یا امضای خود بر روی قسمت بالای دوربین اقدام کنند یا هیچ‌گونه نوشته‌ای بر روی آن نداشته باشند.

قیمت دوربین با توجه به تغییرات اعمال شده، تا ۱۰۰۰ پوند برای تغییرات بدنه و ۴۸۰ پوند برای خدمات آن افزایش پیدا می‌کند. شرکت لایکا شبیه‌سازی را ایجاد کرده است تا کاربران به صورت آنلاین تغییرات مورد نظر را بر روی دوربین اعمال کرده و گزینه‌های متفاوت ارائه شده را انتخاب نمایند. هم‌چنین این خدمات در فروشگاه‌ها نیز ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت لایکا مراجعه کنید.

منبع : http://www.dpreview.com/

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.