بازارچه رمضان نورنگار

۱۲

همچون سالیان گذشته و همزمان با ماه پر برکت رمضان با هدف مشتری مداری، نورنگار فروش ویژه خود را در روزهای ۱۰و ۱۲ تیر ماه به جامعه عکاسان و علاقه مندان هنر عکاسی پیشکش می کند.
این فروش ویژه در روز پنجشنبه دهم تیر ماه در فروشگاه مرکزی نورنگار واقع در خیابان انقلاب، ابتدای بهار جنوبی، پلاک ۱۳ و در روز شنبه دوازدهم تیرماه در شعبه خیابان جمهوری واقع در خیابان جمهوری، نبش شیخ هادی، پاساژ علاء الدین ۲ ،طبقه همکف واحد ۲۳ برگزار می گردد .
«بازارچه رمضان نورنگار» در برگیرنده همه ابزارهای عکاسی و ابزارهای جانبی است که با قیمت خرید به خریداران گرامی عرضه خواهد شد. تمامی دوربین ها و لنزها با گارانتی و بیمه ارائه می شود.
بدین روی در دو روز یاد شده مشتریان وفادار نورنگار به همراه دیگر مشتـریان ارجمند می توانند همه نیازهای خود مانند دوربین، لنز، سه پایه، کارت حافظه، کیف و دیگر ابزارهای عکاسی را بر پایه جدول تخفیفات بازارچه رمضان نورنگار تهیه نمایند.
مشتریان محترم می توانند کالای مورد نیاز خود را از این بازارچه بصورت آنلاین طی روزهای ۱۰ ،۱۱  و پایان روز ۱۲ تیرماه نیز خرید نمایند.
کالاهای شهرستان از روز یکشنبه ۱۳ تیرماه بتدریج و بر اساس اولویت تاریخ خرید جهت این عزیزان ارسال خواهد شد. به رسم همراهی با سنت پسندیده افطار روزه داران میهمانی الهی، در شامگاه روز ۱۰ و ۱۲ تیرماه، نورنگار میزبان افطار ساده خریداران و میهمانان گرامی خواهد بود.
بدیهی است در ایام بازارچه رمضان فروش اقساطی انجام نخواهد شد .

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.