نمایشی از علم و تجربه، در ” قاب های طلایی”

Golden Frames Exhibition

اولین نمایشگاه تخصصی عکس جامعه هنری آرت لاینز با نام قاب های طلایی از دهم دی ماه در سالن رویش کانون انصار برگزار می شود.

این نمایشگاه به همت و برنامه ریزی سجاد هاشمی از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ دیماه ۹۴ برگزار خواهد شد.
سجاد هاشمی مجری و مبتکر این رویدادهنری در گفت و گو با خبرنگار ما هدف از برگزاری این نمایشگاه را کمک به همفکری بیشتر و همسویی دیدگاه های شرکت کننده گان در جهت بهبود سطح دانش و مهارت های هنری جامعه عکاسی و نیز ایجاد فضای مثبت در نگرش به انجام کار گروهی عنوان کرد. او که برنامه ریز و مغز متفکر جامعه هنری آرت لاینز است می گوید، که با هدف حمایت از جامعه هنری گام برداشته و این نظر را دارد که خود هنرمندان باید از همدیگر حمایت کنند ” یکی برای همه و همه برای یکی” او در توضیحات بیشتر خود گفت: چند سالی هست که دقدقه حمایت از هنرمندان به ویژه در بخش تجسمی را دارد که همیشه مشکلاتی در جهت نمایش آثار خود دارند را داشته است. سجاد هاشمی که خود دانش آموخته رشته های گرافیک و عکاسی است این باور را دارد که مشکل اصلی جامعه هنرهای تجسمی عدم انسجام و کار گروهی است. او می گوید در گام اول سعی براین دارد تا از جامعه عکاسی حمایت کند که در گام نخست از طراحی کتاب الکترونیک عکاسی برای اولین بار خبر داد که نقطه شروع آن هم گره شده با این نمایشگاه، او نمایشگاه قاب های طلایی را نقطه آغاز کار گروهی و انسجام لازم می داند.
وی افزود: در این نمایشگاه ۳۹ اثر از ۱۳ عکاس از جمله خانمها و آقایان ،جلوه محمدی، احسان زینلی، فرخ خسروپناه، مجتبی محسنی، کیمیا سعادت، علیرضا الله بخشی، مریم حسنی، سجاد هاشمی، ساناز جهان آرایی، امیر مهدی حیدر، محمد صادق خضرایی، مصطفی کاظمی مطلق و علیرضا میرشریفی به نماش در می آید.
به گفته وی این آثار در جهت حمایت از هنرمندان و همچنین بالا بردن سطح کیفیت و ایجاد انگیزه در بین شرکت کنندگان قابل عرضه می باشد.
شایان ذکر است افتتاحیه رسمی نمایشگاه قاب های طلایی ۱۱ دیماه از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و در باقی روزها نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۰ قابل بازدید است.
محل برگزاری نمایشگاه در خیابان شریعتی بالاتر از طالقانی جنب سینما صحرا کانون انصار سالن رویش قرار دارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.