معرفی عکاسان برگزیده مسابقه صنعت تاسیسات

IMG_8804

عکاسان برگزیده سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی شدند.
طی مراسمی در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان در عصر روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه جاری ، عکاسان برگزیده سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی و تقدیر شدند .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این مراسم که با حضور مهندس قربانعلی میرزازاده مدیرعامل شرکت پاکمن به عنوان برگزارکننده مسابقه و اعضای هیات داوران برگزار شد ، اعضای گروه داوری هم حضور یافتند و پس از طی تشریفات معمول ، مجری برنامه عکاسان برگزیده را به جایگاه دعوت کرد و عکاسان عضو گروه داوری  با اهدای لوح و تندیس و جوایز هر یک از رتبه ها از ایشان تقدیر کردند .
« مهدی سروری » دبیر هیات داوران با ارایه بیانیه به عنوان گزارش و تجمیع نظرات برگزارکننده، شرکت کننده و داوران در این مراسم ضمن ارایه شرح عملکرد داوری و آماری از تعداد فایل های رسیده و عکاسان شرکت کننده از استان های سراسر کشور ، نتیجه به دست آمده را قابل قبول دانست و این مقبولیت را پایه ای برای تلاش مضاعف دانست تا در ادوار بعدی بتوان شرایط حضور نگاه های تخصصی دیگر را جلب و جذب کرد .
الهام محمدی نیز به عنوان دبیر همایش تکنولوژی بخار، کیفیت نمایشگاه عکس سال جاری را نسبت به تعداد فایل های دریافتی و تنوع نگاه در سالهای پیش موفق تر شمرد و ابراز امیدواری کرد با تبیین هدف و درک موضوع ، امکان زمینه سازی برای ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقه می تواند فراهم تر شود .
ایشان گزارش کار بخش عکاسی را اینگونه ادامه دادند که : گروه داوری متشکل از سیدمصطفی حسینی ، علی رضا شکاری و امیر شمشیری پس از مرور فایل عکس ها ، تعداد ۴۰۴ قطعه عکس را از ۶۵ عکاس مناسب حضور در جلسه ارزیابی و داوری تعیین کردند و در مراحل بعدی با بحث و بررسی دقیق و سنجش جوانب امر توانستند تعداد ۳۰ قطعه عکس از ۲۱ عکاس را شایسته حضور در مرحله نهایی و نمایشگاه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات تشخیص دادند .
پس از این نکات اسامی عکاسان برگزیدگان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات به این ترتیب خوانده شد :
رتبه نخست : مجتبی محسنی از شهر تهران ، لوح تقدیر، تندیس به همراه یک قطعه سکه بهار آزادی و یک قطعه ربع سکه.
رتبه دوم : صادق ذباح از استان خراسان رضوی (مشهد)، لوح تقدیر، تندیس به همراه یک قطعه نیم سکه بهار آزادی و یک قطعه ربع سکه.
رتبه سوم : حمید سالاری از استان خراسان رضوی (نیشابور)، لوح تقدیر، تندیس به همراه دو قطعه ربع سکه بهار آزادی .
تقدیر ویژه : حامد نیستانی از استان خراسان شمالی (بجنورد)، لوح تقدیر، تندیس مسابقه و یک قطعه ربع سکه بهاری آزادی.
اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات به این ترتیب معرفی شد : محمد آزادی احمدآبادی ، نیما ابوالقاسمی ، سیدحمید هاشمی ، مهسا مرادی راد ، صادق ذباح ، عرفان سامان فر ، محمد مرادی راد ، مهدی شهرابی ، امین برنجکار ، رامین الهی ، حامد نیستانی ، هادی دهقانپور ، حمید سالاری ، علی بهرامی نژاد ، حمیدرضا نوروزی ، ابراهیم باقرلو ، حامد فخاران ، عبدالرضا جمشیدی ، مجتبی محسنی ، مهرناز محمدی ، علی رضا شهنازی .
در حاشیه این مراسم تمامی ۳۰ قطعه عکس راه یافته عکاسان در سالن ورودی به نمایش گذاشته شد .
مطابق با نظر دبیر برگزاری مسابقه ، تمامی عکس های راه یافته به نمایشگاه (به جز دارندگان رتبه) از امتیاز کسب حق التالیف نیز برخوردارند .
در انتهای این مراسم، مهندس قربانعلی میرزازاده مدیرعامل شرکت پاکمن ، مهندس ستوده ریاست هیات مدیره ، مهندس منوچهری دانا مدیر ارشد ، فریده گل عضو هیات مدیره شرکت ، مهندس سهیل میرزازاده مدیر کارخانه تحقیق و توسعه و مهندس مهرابیان مدیر برنامه ریزی به عنوان برگزارکنندگان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات و مهندس الهام محمدی دبیر همایش تکنولوژی بخار به جایگاه دعوت شدند و لوح و تندیس و جوایز داوران را به عنوان عکاسان مجرب عرصه صنعت تاسیسات اهدا کردند .
پشتیبانی رسانه ای این دوره از فراخوان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات را پایگاه عکس چیلیک عهده دار بوده است .

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.