عضویت عکاسان در صندوق اعتباری هنر

Honar Bimeh

با تشکیل کارگروه اجرایی بیمه و امور رفاهی در سال ۱۳۹۳و انجام مذاکرات درطی ده ماه گذشته که منجر به عقد تفاهمنامه‌ای میان انجمن عکاسان ایران و صندوق اعتباری هنر گردید، اعضای واجد شرایط می‌توانند از تاریخ صدور این اطلاعیه تا پایان وقت اداری ۲۵ مردادماه سال۱۳۹۴ نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز برای انجام ثبت نام مطابق مندرجات اطلاعیه کمیته رفاهی اقدام نمایند.

……………………………………………………………………………………………….

کمیته رفاهی انجمن عکاسان ایران

اطلاعیه شماره یک

بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای انجمن و سایر عکاسان سراسر کشور می‌رساند:

برای برخورداری از مزایای عضویت در صندوق اعتیاری هنر و طی مراحل پذیرش می بایست بر‌اساس دستورالعمل ذیل نسبت به ثبت نام  اقدام نمایند:

۱-      اعضای انجمن عکاسان ایران و سایر اعضای انجمن‌های عکاسان مندرج در بند ۳ این اطلاعیه می توانند از مزایای صندوق اعتباری هنر شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، وام و اعطای تسهیلات بانکی استفاده نمایند.

۲-     هریک از اعضای انجمن عکاسان ایران که تاکنون از مزایای صندوق اعتباری هنر استفاده نکرده‌اند، می بایست درخواست کتبی خود را رسماً به دبیرخانه انجمن ارسال و اعلام نمایند تا‌ پس از انجام بررسی و تایید در کمیته رفاهی برای برخورداری از خدمات و مزایای مندرج در تفاهمنامه فی مابین انجمن عکاسان ایران و صندوق اعتباری هنر رسماً از سوی انجمن به این نهاد معرفی شده تا در فهرست سالانه اعضای صندوق اعتباری هنر قرار گیرند.

۳-     اعضای انجمن‌های تخصصی عکاسی ذیل می‌توانند با ارایه معرفی ‌نامه رسمی به انجمن عکاسان ایران که از سوی هیئت مدیره انجمن مربوطه صادر خواهد شد( در چارچوب تفاهمنامه‌ی میان انجمن عکاسان ایران و انجمن‌های تخصصی عکاسی) از مزایای صندوق اعتباری هنر برخوردار شوند:

الف- انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس

ب- انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران

ج- انجمن عکاسان میراث فرهنگی

د- انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران

ه- انجمن عکاسان سینمای ایران

و- انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران

 

۴-     عکاسانی که تاکنون نسبت به عضویت در انجمن‌های فوق‌الذکر اقدام نکرده‌اند می‌‌توانند با مراجعه به وبسایت انجمن عکاسان ایران و یا هر یک از انجمن‌های تخصصی و آگاهی از شرایط عضویت و با تکمیل فرم درخواست، مدارک مورد نیاز را تهیه و برای بررسی صلاحیت حرفه‌ای به دبیرخانه انجمن ارسال نمایند تا پس از عضویت در انجمن از مزایای صندوق اعتباری هنر برخوردار شوند.

۵-     بدیهی است که معرفی هر هنرمند بر اساس ضوابط صندوق اعتباری هنر بوده و صلاحیت حرفه ای عکاسان  هر سال طبق ضوابط اعلام شده بررسی و تمدید می‌گردد.

۶-     مهلت ارسال درخواست تا پایان وقت اداری ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ می باشد.

 

برای انجام هماهنگی با دبیرخانه انجمن عکاسان ایران درخواست‌کنندگان می‌توانند با تلفن: ۰۹۱۰۵۳۷۲۱۷۷ از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر تماس برقرار نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.nips.org.ir  و لینک های ذیل مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.