فراخوان عکس کودکان با نیازهای ویژه

شورای کتاب کودک فراخوان عکس درباره کودکان با نیازهای ویژه را منتشر کرد.
شورای کتاب کودک همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه کتاب‌های برگزاری برای کودکان با نیازهای ویژه، از عکاسان دعوت کرده است،در نمایشگاه عکس با موضوع «کودکان با نیازهای ویژه» (کودکان دارای مشکلات بینایی، شنوایی، جسمی، حرکتی، ذهنی، گفتاری،یادگیری، رفتاری و عاطفی/روانی) شرکت کنند.
عکس‌های پذیرفته شده از مهرماه ‌۱۳۸۹ به مدت سه ماه در نمایشگاه‌های سیار به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهند شد.
مهلت ارسال آثار تا ‌۱۶ خرداد ماه سال جاری است.
از علاقه‌مندان دعوت شده آثار خود را تا پایان مهلت تعیین شده همراه با برگ تکمیل شده شرکت در بخش عکس به دبیرخانه نمایشگاه ارسال کنند.
به پدیدآورندگان آثار راه یافته به نمایشگاه،گواهی شرکت در نمایشگاه به رسم یادبود هدیه خواهد شد. به آثاربرگزیده از سوی گروه کارشناسان، لوح سپاس و به یک اثر برتر، تندیس نمایشگاه تعلق خواهد گرفت.
ارسال آثار از سوی شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است و شورای کتاب کودک هیچ مسوولیتی در این مورد نخواهد داشت. درموارد پیش‌بینی نشده، تصمیم‌گیری بر عهده ستاد برگزاری نمایشگاه خواهد بود.
حق نشر آثار دریافت شده در منابع ترویجی در طول نمایشگاه (مهر ـ آذر ‌۱۳۸۹) متعلق به ستاد برگزاری نمایشگاه است. آثار دریافت شده به مدت یک ماه پس از پایان زمان برگزاری نمایشگاه، از طریق مراجعه حضوری به دبیرخانه قابل بازیابی خواهد بود.
علیرضا آزادکیا دبیر اجرایی بخش عکس است.
گفتنی است:دبیرخانه ستاد برگزاری نمایشگاه وپایگاه اینترنتی به نشانی  www.cbc.ir/ibby  و یا با نشانی الکترونیک shora.ibby2010@gmail.com برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.