برگزاری داوری دومین دوسالانه عکس غار

OSbATYUdcX

با ارسال ۷۳۱ عکس از ۱۱۴ عکاس به دبیرخانه دومین دوسالانه عکس غار، مرحله نخست داوری آثار توسط داوران ایرانی و خارجی آغاز شد.

به گزارش ستاد خبری دومین دوسالانه عکس غار، با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوسالانه عکس غار، دریافت ۷۳۱ عکس از ۱۱۴ عکاس در سامانه این دبیرخانه به ثبت رسید که نسبت به دور گذشته از استقبال بی نظیر عکاسان غار خبر می دهد.

داوری دومین «دوسالانه عکس غار» را چهار داور ایرانی و یک داور فرانسوی بر عهده دارند که عبارتند از محمد ابراهیم صافی، نامور عباسیان ،ناصر میزبانی و بهزاد ترکی زاده و فیلیپ کروچه Philippe CROCHET داور فرانسوی این رویداد است که دوسالانه عکس غار را همراهی می‌کند.

بنابر این گزارش، داوری آثار دومین دوسالانه عکس غار در دو مرحله و طی دو روز آینده انجام خواهد شد. چنانکه از میان آثار ارسالی، حدود ۲۰۰ عکس در مرحله نخست توسط ۴ داور ایرانی انتخاب و برای داور فرانسوی ارسال خواهد شد. مرحله دوم داوری نیز با نظر ۵ داور انجام و اسامی راه یافتگان در سایت دوسالانه اعلام خواهد شد.

نخستین دوسالانه عکس غار در سال ۹۱ با معرفی افشین یوسفی، یونس شریعتمداری و میثم خوشقدم به عنوان نفرات اول تا سوم و معرفی بهروز محمدی به عنوان اثر منتخب و برگزیده داوران به کار خود پایان داد. اما در دومین دوسالانه عکس غار جایزه به صورت مساوی در هر بخش به سه عکاس برگزیده به صورت مساوی و غیر رقابتی اهدا می شود. در بخش اصلی به سه  عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و ده میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد. در بخش ویژه به یک عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.