نهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت برگزار می‌شود

poster09

نهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت ۱۵ تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۳ در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

این جشنواره دوشنبه ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۷ با افتتاح نمایشگاه عکس خبری سال در ۱۰ موضوع سیاسی، فرهنگ و هنر، تلفن‌همراه، ورزش، اقتصادی، آیین و مذهب، اجتماعی، سفرهای دوربین.نت، مجموعه مستنداجتماعی و بخش ویژه جام‌‌جهانی با ۱۳۲ فریم عکس و ۸ مجموعه عکس در نگارخانه هنر بند مارکوف باغ موزه قصر افتتاح می‌شود. عکس‌ها توسط مسعود زنده روح کرمانی، مرتضی نیکوبذل و محمدمهدی رحیمیان داوری شده است. اسامی راه یافتگان به بخش نمایشگاه در سایت جشنواره قابل مشاهده است.

نمایشگاه تا ۲۰ دی‌ماه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

در این جشنواره برای اولین بار کارگاه‌های عکاسی در نقاط مختلف شهرتهران برگزار می‌شود. در این کارگاه‌ها بیست عکاس شهرستانی دعوت شده به جشنواره به همراه بیست عکاس از تهران به همراه یک استاد، با موضوعی مشخص عکاسی می‌کنند. بعدازظهر عکاس‌ها هر کدام با ۵ فریم عکس به صورت چاپ شده در کارگاه دوم حضور پیدا می‌کنند و توسط استاد کارگاه عکس‌ها نقد و بررسی می‌شود. عموم علاقمندان می‌توانند در کارگاه عصر حضور داشته باشند.

این کارگاه‌ها هر روز ۹ صبح در اراضی عباس‌آباد، بازار بزرگ تهران، باغ موزه قصر، دریاچه شهدای فارس، بازار تجریش، حد فاصل میدان تجریش تا میدان ونک، برج میلاد و … برگزار می‌شود و کارگاه‌های ارایه عکس ساعت ۱۷:۳۰ در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

محمد نوروزی، مرتضی نیکوبذل، رضا موسوی و محمد تاجیک مدیریت کارگاه‌ها را بر عهده خواهند داشت.

بخش فیلم و مالتی‌مدیا جشنواره به دبیری احمد حجارزاده برگزار شد. فیلم‌های برگزیده جمعه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های باغ موزه قصر اکران خواهد شد. داوری فیلم‌ها بر عهده کیوان کثیریان، امیر رضا نوری‌پرتو، علی فرهمند و صوفیا نصرالهی بوده است.

اختتامیه جشنواره جمعه ۱۹ دی‌ماه ۹۳ ساعت ۱۷ با اهدای جوایز به برترین‌های هر بخش در سالن همایش‌های باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

این جشنواره با حمایت و همکاری باغ موزه قصر، مرکز ارتباطات شهرداری تهران، آژانس عکس تهران، برج میلاد، شرکت نورنگار، مرکز تعمیردوربین، شرکت ایده آل و سایت عکاسی برگزار می‌شود.

حضور در تمامی برنامه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است ولی برای کارگاه‌های صبح به دلیل محدودیت در تعداد نفرات نیاز به نام‌نویسی است. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کنند.

riiiz

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.