“جنگ و زندگی در سوریه” با حضور حسن قائدی

نشستی تحت عنوان « جنگ و زندگی در سوریه » با نمایش عکس‌های حسن قائدی از درگیری‌های این کشور به‌همراه توضیحات این عکاس خبری ، عصر شنبه ۱۵ آذر ۹۳ در مشهد برگزار می‌شود .

ZZZ-PosterNeshastHasanQaedi

حسن قائدی که متولد ۱۳۵۶ در اهواز است ، عکاسی را از سال ۱۳۷۵ در انجمن سینمای جوان اهواز آغاز کرد . وی برنده بیش از چهل جایزه از جشن‌واره‌های معتبر داخلی و خارجی است ، از جمله « مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا ، مدال طلای فیاپ در ایتالیا ، مدال نقره انجمن عکاسان رومانی ، مقام سوم جایزه جهانی مقاومت ، سه دوره جشن‌واره مطبوعات ایران ، مقام اول دوسالانه عکس ایران و … » . قائدی برگزاری شش نمایش‌گاه عکس انفرادی در ایران و شرکت در چندین نمایش‌گاه گروهی عکس در خارج از ایران از جمله کشورهای « آلمان ، فرانسه ، سوئد ، بلژیک ، آمریکا و … » را در کارنامه خود دارد و در سال ۱۳۸۳ به انتخاب سازمان ملی جوانان ایران ، جوان برگزیده کشور در عرصه هنری گردیده است .
وی تا کنون به پوشش عکاسی از « جنگ در سوریه ، زلزله در ترکیه ، زلزله در پاکستان ، جنگ در عراق و زلزله در بم » پرداخته است .
پروژه « زندگی و جنگ در سوریه » حدود دو سال به طول انجامیده و طی این مدت ، عکاس چهار سفر به سوریه داشته است . عکس‌های این پروژه به دو بخش کاملا مجزای « جنگ » و « زندگی در کنار جنگ » تقسیم می‌شود .
این نشست ساعت ۵ عصر در محل سالن همایش‌های روزنامه قدس واقع در بولوار سجاد ، ابتدای بلوار جانباز ، مؤسسه فرهنگی – هنری قدس برپا می‌شود و شرکت در آن برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است .

منبع : وبلاگ سید مجتبی خاتمی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.