برگزیدگان جشنواره عکس مارماریس ترکیه

بر اساس اعلام رسمی وب سایت کلوپ مارماریس ترکیه این فستیوال در تاریخ ۱ آذر ماه سال جاری برگزیدگان نهایی خود را شناخت. در مرحله اولیه این فستیوال ۱۵۲ اثر در بخش رنگی ، ۲۰۰ اثر در بخش سیاه و سفید ، ۶۴ اثر در بخش سفر و ۴۲ اثر در بخش خلاقه انتخاب شدند که نام عکاسان ایرانی نیز در این میان دیده می شود. داوری این فستیوال از تاریخ ۲۵ آبان آغاز شده بود که در نهایت در پس از ۵ روز داوری برگزیدگان مرحله نهایی نیز معرفی شدند. شایان ذکر است این فستیوال زیر نظر فیاپ (فدراسیون جهانی عکس) و اتحادیه بین المللی آمریکا (UPI) برگزار گردید.
در پایان  بر اساس  نظر هیات داوران ، سید علی میرعمادی کارشناس ارشد هنر دانشگاه کاشان (عضو اصلی کانون عکس اصفهان) توانست با دو عکس در بخش های آزاد رنگی و آزاد سیاه و سفید حضور داشته و در بخش رنگی با عکس “دختر کولی” تقدیر هیات داوران و روبان افتخار این جشنواره را از آن خود کند، در بخش آزاد سیاه و سفید نیز افشین آذریان (عضو اصلی کانون عکس اصفهان) عکاس برجسته ی ایرانی توانست جزو برگزیدگان اصلی این جشنواره  قرار گرفته و مدال نقره ی اتحادیه بین المللی عکاسان آمریکا را برای عکس “آش نذری” از آن خود کند. همچنین در بخش عکس سفر رضا نظام دوست موفق به دریافت تقدیر هیات داوران و روبان افتخار این جشنواره شد.
در بخش نمایشگاهی این جشنواره که در آخرین روزهای سال میلادی برگزار خواهد شد، عکاسان دیگری از ایران به عنوان منتخبین نمایشگاه حضور خواهند داشت. در این بین عکاس نام آشنای بوشهری سعید عربزاده با ۲ عکس ، امیرحسین کمالی ، مهران مرادی، عباس مجیدی ، مهدی خادم القرانی و حمید بازرگانی نیز هر کدام با یک عکس حضور خواهند داشت.
slide_8_2271454193c612499d

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.