فراخوان نمایشگاه روزهای زندگی ۳

دبیرخانه نمایشگاه روزهای زندگی فراخوان سومین دوره این نمایشگاه را منتشر کرده است .

هدف از برگزاری این نمایشگاه، پویائی جریان عکّاسی، ارتقای دانش بصری، گردآوری آثار ارزشمند عکّاسی، حضور عکّاسان جوان در کنار پیشکسوتان است.

شرایط شرکت درنمایشگاه:

۱- شرکت برای تمام عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد است.

۲- موضوع وسبک عکّاسی، مستند اجتماعی است وعکّاسان می‌توانند بهترین آثارخود را ارسال نمایند. لازم به ذکر است که از ارسال عکس هایی با مفهوم اعتیاد , دستفروشی , گدایی  و سیاه نمایی خودداری گردد که در صورت ارسال حذف خواهد شد.

۳- عکس‌ها درسایز ۵۰*۷۰ چاپ و روی شاسی ارایه خواهند شد.

۴- هرهنرمند می‌تواند عکس ها را با فرمت jpg و با کیفیت dpi ۳۰۰ بر رویCD تهیه و با پست پیشتاز به آدرس فروشگاه تصویر برتر و یا فروشگاه پروکم ارسال یا به‌صورت حضوری تحویل فروشگاه ها دهند و یا به ایمل dayslife3@gmail.comارسال نمایند.

لازم به ذکر است که محدودیتی در ارسال آثار نیست و عکاسان به هر تعدادی که تمایل داشته باشند می توانند عکس ارسال نمایند تا از میان عکس های ارسالی آنها عکس نهایی برای نمایشگاه  انتخاب شود.

۵- تعداد اثار منتخب با توجّه به فضای گالری  تعیین خواهد شد و عکس ها در گالری فرهنگسرای انقلاب به نمایش داده میشود .

در ضمن تاریخ افتتاح نمایشگاه در اوایل اسفند ماه سال جاری می باشد .

۶- ضروری است به همراه فایل‌های ارسالی اطلاعات خود را ازجمله: نام، نام خانوادگی، تاریخ تولّد، رزومه‌ی هنری، شماره‌ی تلفن همراه و ثابت، ایمیل وعکس پرسنلی؛ وهمچنین برای هراثراطلاعاتی مانند: عنوان اثر، مکان گرفته شده‌ی عکس را ذکر کنند.

۷- در روز اختتامیه ، با حضور عکّاسان و علاقمندان به هنر عکّاسی، عکس‌های منتخب توسّط کارشناسان گروه عکس مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

۸- مسئولیت اصالت آثار و رعایت قوانین کپی‌رایت عکس‌ها برعهده‌ی ارسال‌کنندگان بوده وهیچگونه مسئولیتی متوجّه‌ی نمایشگاه نمی‌باشد.

۹- به علت تعداد بالای شرکت کنندگان از دادن گواهی حضور معذوریم.

۱۰- حضوردرنمایشگاه الزامی نبوده وکسانی‌که به علّت دوری مسافت قادر به حضور در نمایشگاه نمی‌باشند، تنها با ارسال آثارشان می‌توانند درنمایشگاه شرکت کنند. گواهی شرکت درنمایشگاه برای این‌‌دسته ازهنرمندان نیز ارسال خواهد شد.

۱۱- هرهنرمند بابت شرکت درنمایشگاه ملزم به پرداخت مبلغ ۳۵ هزار تومان بابت هر عکس که هزینه چاپ عکس و هزینه های جانبی نمایشگاه می باشد.

((نمایشگاه روزهای زندگی ۳ فاقد هرگونه اسپانسر مالی میباشد و تمامی امور نمایشگاه توسط خود عکاسان و با هزینه شخصی عکاسان   برگذار میگردد))

۱۲- در صورتی که صاحب عکس یا نماینده وی در اختامیه حاضر باشد عکس‌ها در پایان نمایشگاه تحویل داده می‌شود. در غیر اینصورت با توجه به مشکلات عدیده , و هزینه بالایی که برای ارسال عکس وجود دارد عکسها در پایان جشنواره معدوم میگردد.

۱۳- تصمیم‌گیری درباره‌ی مسابل پیش‌بینی نشده به عهده‌ی برگزارکننده‌ی نمایشگاه است.

۱۴- مهلت ارسال آثار ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۳ می باشد

دبیر فراخوان: سعید فداییان

هیات کارشناسی و ارزیابی آثار:  مژگان طریقی , محمد نوروزی ,ابراهیم سیسان , علی میراسماعیلی – احسان رافتی

آدرس فروشگاه پروکم : خیابان جمهوری ، تقاطع حافظ ، پاساژ حافظ ، پلاک۱۶

آدرس فروشگاه تصویر برتر : تهران – چهارراه ولیعصر طالقانی – مجتمع نور تهران – طبقه همکف ۲ – پلاک ۷۰۴۴

تلفن تماس : ۰۹۳۸۶۷۴۴۴۱۳ سعید فداییان  (ساعات تماس : ۱۸ الی ۲۴ )

dayslife

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.