فردا آخرین مهلت دریافت آثارجشنواره زنان و زندگی شهری

مهلت دریافت آثار دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری، فردا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۸۹ پایان می یابد.
به گزارش ستاد خبری جشنواره، دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، در دو بخش و دو موضوع برگزار می‌شود که در بخش اصلی، کلیه متقاضیان اعم از مرد و زن می‌توانند موضوع‌ها و مضامین مرتبط با جلوه‌های نقش‌آفرینی و حضور موثر بانوان در زندگی شهری را ارائه نمایند. که در این بخش حضور در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و به ویژه نقش بانوان در نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه، موضوع‌های محوری مورد انتظار است.
در بخش ویژه این جشنواره نیز صرفا بانوان عکاس می‌توانند آثار خود را با موضوع آزاد ارسال نمایند هر چند که موضوع بخش ویژه آزاد است اما ستاد برگزاری آثاری را که نمایان‌گر نگاه ویژه بانوان عکاس به جلوه‌های مختلف زندگی و مسائل شهری باشد را در اولویت قرار می‌دهد
نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره نیز در ۳ بخش شامل مروری بر آثار دوره قبل، بخش با داوران که به نمایش آثار هیات داوران جشنواره و عکس‌های تاریخی ایران از ۸ تا ۱۳ خردادماه در گالری‌های نامی، میرمیران و ممیز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم معرفی آثار برتر و اعطای جوایز این جشنواره نیز ۱۲خردادماه همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در خانه هنرمندان برگزار می شود.
علاقمندان میتوانند آثار خود را تا ۲۶ اردیبهشت به دبیرخانه مرکزی جشنواره به نشانی: تهران – خیابان انقلاب اسلامی – بعد از تقاطع فلسطین – نبش خیابان شهید برادران مظفر( خیابان صبای جنوبی) – پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی و یا دبیرخانه های مستقر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران ارائه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۱۴ – ۶۶۹۷۰۹۱۲ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.banovan.tehran.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.