اختتامیه جشنواره عکس نورنگار برگزار شد

IMG_8442

اختتامیه جشنواره عکس نورنگار با حضور استاتید، پیشکسوتان و علاقمندان هنر عکاسی در باغ موزه قصر تهران برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه، اختتامیه جشنواره عکس نورنگار و افتتاحیه نمایشگاه تصاویر منتخبین در باغ موزه قصر تهران برگزار شد. در این مراسم که با حضور اساتید و پیشکسوتان برپا شده بود، از برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل آمد. در ابتدای این مراسم آقای مسعود افشانی دبیراجرایی جشنواره، با اعلام فرآیند جشنواره که از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان مهرماه ادامه داشت، اعلام داشتند بیش از چهارده هزار تصویر از هزار و ششصد هنرمند عکاس دریافت گردیده است. ایشان با تشکر از داوران جشنواره جناب آقای محمد مهدی رحیمیان، افشین بختیار و محمود مروتی خاطر نشان کردند کمیت و کیفیت آثار ارسالی به حدی بود که انتخاب آثار برتر را به چالشی سخت برای هیئت محترم بدل نموده بود.

در ادامه مراسم، از استاد گرانقدر، جناب آقای دکتر عالمی پیشکسوت هنر عکاسی تقدیر به عمل آمد، سپس ایشان به ایراد سخنرانی در رابطه عکس و لحظه عکاسی پرداختند. آقای محمد فروغی مدیریت مجموعه از طرف نورنگار از ایشان تقدیر به عمل آورده و از علاقه این مجموعه برای تداوم مسیر این جشنواره در سال‌های آتی با قدرت بیشتر و بهبود روند اجرایی سخن به میان آوردند و از تیم اجرایی تشکر کردند.

IMG_8422

در بخش بعدی بیانیه هیئت داوران قرائت شد و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد. در بخش سفر و گردشگری جناب آقای مهران میرزایی جایزه ویژه هیئت داوران، جناب آقایان حمید اخلاقی، محمد قدمعلی و رضا واعظ پور به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند. در بخش عکس لحظه‌ای نیز سرکار خانم مهشید مهدیان رتبه اول را کسب کردند و آقای جمشید فرجوند فردا و جواد حسن پور رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

نمایشگاه آثار منتخبین جشنواره، تا تاریخ ۲۸ آبان ماه در باغ موزه قصر تهران جهت بازدید علاقمندان برپا خواهد بود.

IMG_8419

IMG_8429

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.