اولین سمینار عکاسی پیشرفته دیجیتال برگزار شد

D6

روز دوشنبه ۵ آبان ماه ۱۳۹۳، تالار شهید آوینی دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران میزبان شمار فراوانی از دانشجویان و استادان محترم در اولین سمینار عکاسی پیشرفته دیجیتال بود که با همت مسئولین دانشکده هنرهای تجسمی و مجموعه نورنگار برگزار گردید. در این سمینار مباحث مختلف در رابطه با عکاسی دیجیتال در سه بخش به سمع و نظر حضار رسید.

سمینار راس ساعت ۱۴:۳۰ با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز گردید. سپس استاد زینال زاده طی سخنانی به اهمیت عکاسی در دنیای معاصر و رسالت هنرمندان عکاس پرداختند. پس از آن نخستین بخش سمینار با عنوان شناخت و بررسی مفاهیم عکاسی دیجیتال و نحوه انتخاب تجهیزات مناسب با تدریس آقای مسعود افشانی مدیر آموزش نورنگار ارائه گردید.

بلافاصله پس از اتمام بخش اول، بخش دوم سمینار تحت عنوان آشنایی با تجهیزات عکاسی دیجیتال نیز توسط آقای افشانی ارائه مطلب گردید. پس از پایان بخش دوم طی یک استراحت ۱۵ دقیقه ای از حضار پذیرایی مختصری بعمل آمد.

D9

بخش سوم سمینار با عنوان آشنایی با نرم افزارهای مرتبط با عکاسی و مفاهیم کاربردی (منحنی هیستوگرام، ویرایش عکس RAW، آرشیو سازی عکس ها و ایجاد کنتاکت شیت و ایجاد جلوه های ویژه با نرم افزار Paint It) توسط استاد داریوش محمدخانی تدریس گردید.

در پایان سمینار بخش پرسش و پاسخ با حضور مدرسین برگزار گردید که با استقبال بسیار حضار مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.